Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:20 15 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Kelly Brook este imaginea liniei Partywear de la New Look (galerie foto)

ro

14 Nov, 2011 21:00 3262 Marime text
1_Kelly_Brook_3.jpgPentru a sarbatori sezonul petrecerilor, care se apropie, New Look a creat o colectie de piese sofisticate, potrivite pentru orice eveniment al iernii, fie ca este vorba despre o petrecere de Craciun, o aniversare sau o cina cu colegii de serviciu. Imaginea acestei linii speciale este Kelly Brook, faimoasa pentru silueta sa ce inspira feminitate si incredere in sine. Pentru sedinta foto, Kelly a fost transformata intr-un personaj al anilor '40, cu o coafura seducatoare si o stralucire retro, aducand aminte de divele marelui ecran.

Linia Partywear reflecta tot ceea ce inseamna New Look: femeia sexi, indrazneata, care stie sa se simta bine in orice moment. Fiecare piesa a fost creata pentru a celebra silueta feminina si, cu o selectie atat de diversa, orice femeie va gasi tinuta potrivita. Iubitoarele de moda pot alege dintre rochii mini sau maxi, cu spatele gol, cu decoleuri adanci, croieli stramte sau stranse in talie. Paleta de culori este bogata si seducatoare, incluzand culori aprinse, alaturi de negru intens, bleumarin sau culoarea pielii. In centrul atentiei se afla detaliile: paiete, margele si pliuri delicate, oferind colectiei un aer elegant.

New_Look_Partywear_1.jpgIn timpul sedintelor foto pentru noua linie, Kelly s-a indragostit definitiv de creatii: "Ador rochia verde smarald cu paiete, cu spatele gol. Este o culoare uluitoare, iar croiala ii da un aer foarte sexi! Va arata minunat cu o pereche de tocuri foarte inalte sau cu ghetute pana la glezna, pentru un aspect mai rebel. Abia astept sa o port la un eveniment!"

Linia Partywear este disponibila in magazinele New Look din Bucuresti, Constanta si Cluj-Napoca,incepand cu aceasta luna.

New Look este reprezentata in Romania de Genco Trade, membru al holdingului grec Fourlis Group, care dezvolta in Romania si franciza Intersport. Magazinele New Look, deschise anul acesta, pot fi gasite in Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Polus Center Cluj si Maritimo Shopping Center din Constanta. Pentru urmatorii 5-8 ani, Genco planuieste sa deschida 20 de magazine New Look in Romania.

Despre Fourlis Group

Fourlis este un grup de companii cu sediul central in Grecia, fondat in 1950, ce opereaza in principal in domeniul retailului de mobilier si decoratiuni interioare, articole sportive, precum si distributie de electronicasnice, fiind reprezentantul General Electric, Liebherr si Korting. Grupul detine franciza IKEA in Grecia, Cipru si Bulgaria, operand in prezent 7 magazine IKEA si este un retailer regional major in domeniul articolelor sportive, prin cele 68 de magazine dezvoltate sub brandul lider la nivel mondial Intersport (Grecia - 35, Turcia - 11, Romania - 16, Bulgaria - 4, Cipru - 2).

In 2010, Grupul a raportat vanzari de 638,1 mil. EUR si un profit net de 15,1 mil. EUR.

Despre New Look

Fondata in 1969, New Look detine 613 magazine in Marea Britanie si Irlanda, un punct de vanzare on-line si 305 magazine in Franta, care functioneaza sub brand-ul Mim. Totodata, compania detine 27 de magazine New Look in Franta si Belgia, precum si francize in Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuwait, Egipt si Arabia Saudita.

  • In Marea Britanie, New Look este retailerul numarul 1 de imbracaminte si accesorii pentru femei, in valoare, pe segmentul de varsta sub 35 de ani (la 10 iulie 2011).
  • 40% din populatia feminina a Marii Britanii a cumparat un articol de imbracaminte sau accesorii New Look in ultimul an (la 10 iulie 2011), procent ce corespunde cifrei de 9,9 milioane de persoane.
  • 43% dintre femeile britanice au cumparat un articol de imbracaminte, incaltaminte sau accesorii de la New Look in ultimul an (la 10 iulie 2011), procent ce corespunde cifrei de 10,5 milioane de persoane.
  • New Look are o cota de piata in volum de 5,2% pe segmentul articolelor de imbracaminte si accesorii pentru femei (la 10 iulie 2011).
  • New Look are o cota de piata in valoare de 5,5% pe segmentul articolelor de imbracaminte si accesorii pentru femei (la 10 iulie 2011).
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii