Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:20 15 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

New Yorker a deschis primul magazin din Constanţa, în Maritimo Shopping Center (galerie foto)

ro

31 Oct, 2011 18:52 10186 Marime text

IMG_4928.jpgCunoscutul brand german de fashion New Yorker a deschis vineri, 28 octombrie, primul magazin din Constanţa, pe o suprafaţă de peste 950 de metri pătraţi, situat în cadrul complexului comercial Maritimo.

În ziua lansării, New Yorker a încântat cumpărătorii cu oferte speciale şi surprize. Un DJ a menţinut atmosfera cu ultimele hituri de club, iar MC-ul El Negro a întreţinut cumpărătorii cu un program de excepţie şi diverse tombole pe parcursul întregii zile.

Stilul New Yorker se adresează generaţiei tinere, orientată către ultimele tendinţe ale modei. Prin mărcile Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog şi Censored, completate de o linie de accesorii de calitate, New Yorker acoperă o gamă variată şi sofisticată de stiluri vestimentare, de la sport până la elegant. Colecţiile New Yorker sunt actualizate de la lună la lună, clienţii putând găsi noi linii vestimentare în trendul de sezon. Gama de produse New Yorker constă exclusiv în branduri proprii.

IMG_4934.jpgNew Yorker a intrat pe piaţa din România în anul 2007, primul magazin fiind deschis la Cluj Napoca. Cele mai mari sedii New Yorker sunt la Arad şi Cluj Napoca, fiecare având peste 1.200 de metri pătraţi. Acum, la peste patru ani distanţă, odată cu deschiderea spaţiului din Constanţa, New Yorker ajunge să numere 20 de magazine în ţară, din care patru sunt în Bucureşti. Iar această cifră va tot creşte. Pentru anul 2011, sunt planificate încă două deschideri, iar expansiunea New Yorker va continua şi în 2012, spun reprezentanţii brandului.

Despre New Yorker

Istoria New Yorker a început în anul 1971, cu primul magazin deschis în Germania. În prezent, New Yorker deţine 880 de magazine în 32 de ţări din Europa şi din Orientul Mijlociu. Expansiunea lanţului de magazine este o prioritate pentru New Yorker, care şi-a propus să devină lider de piaţă în Europa pe segmentul de modă pentru tineri.
Toate operaţiunile precum design, producţie şi marketing sunt centralizate din sediul central al companiei, care se află în Braunschweig, Germania.

Înainte de a se lua decizia deschiderii unei filiale, New Yorker face o analiză de piaţă, una demografică, precum şi o analiza a infrastructurii din zonă. Întotdeauna, New Yorker are în vedere cultura ţării, precum şi obiceiurile consumatorilor.

În ceea ce priveşte designul şi materialele, New Yorker colaborează cu designeri talentaţi care, împreună cu clientul, dau tonul tendinţelor New Yorker.

Fishbone şi Fishbone Sister sunt adresate tinerilor care vor să-şi definească un stil sport şi casual. Fishbone Sister captează imaginaţia prin culori, detalii şi tăieturi îndrăzneţe, permiţând tinerelor să se îmbrace precum idolii lor din filme sau din industria muzicală.

Linia Fishbone, adresată tinerilor bărbaţi, este influenţată de muzica hip-hop şi rap din cluburile americane.

Colecţia Amisu se adresează, prin eleganţă, strălucire şi feminitate, tinerelor femei sigure pe ele, preocupate de a fi îmbrăcate după ultima modă. Simplitatea, detaliile îndrăzneţe din ultima modă sunt combinate cu elemente seducătoare.


Linia Smog, dedicata bărbaţilor preocupaţi de modă, oferă atât elemente casual variate inspirate din moda străzii, cât şi elemente clasice. Accentul este pus pe articole din jeans cu detalii vintage.

Colecţia de lenjerie intimă Censored oferă un stil strălucitor şi îndrăzneţ prin abundenţa de aplicaţii. Linia include sutiene delicate, lenjerie din dantelă sau sport, articole din voal, precum şi costume de baie, care, prin detalii aplicate din paiete, mărgele şi imitaţii de bijuterii, asigură un aspect deosebit.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii