vinul.ro Platformele de marketing afiliat pentru vânzarea de vinuri
vinul.ro: Platformele de marketing afiliat pentru vânzarea de vinuri
26 Nov, 2013 20:22
ZIUA de Constanta
3284
Marime text
Profitshare.ro, 2parale.ro (dar resursele disponibile pe internet sunt, probabil, mult mai vaste). Ce pot face bun pentru afacerea ta aceste „platforme de afiliere“? Vânzări. Să luăm cazul unui magazin online
de vinuri, băuturi & accesorii. De pildă www.wineandcompany.ro: „Nimic nu bate interesul comun pe care jucătorii din afiliere îl au: conversiile. Mai multe conversii înseamnă mai multe vânzări - un model de business foarte eficient”, spune managerul Răzvan Ionescu pe platform www.profitshare.ro. Concret, o astfel de platform reuneşte trei interese comune: advertiserii, care îşi pot comunica ofertele magazinelor online proprii folosind traficul altor site-uri (afiliaţii), contra unui comision raportat strict la vânzări, şi pe cealaltă parte clienţii, cumpărătorii, care găsesc mult mai uşor produsele de care au nevoie. Sistemele de afiliere sunt cu atât mai valoroase cu cât sunt perfect măsurabile, nu au alte costuri ascunse în afara comisioanelor acordate pentru vânzări reale şi, mai ales, permit diseminarea informaţiilor printr-o reţea mult mai vastă decât ar avea-o la îndemână proprietarii de magazine, singuri. Fireşte, doar timpul va arăta cât de mult se poate extinde succesul unor astfel de afilieri şi care sunt acele platforme care performează, însă e cert că aceste sisteme sunt cele mai dezvoltate unelte create până acum pentru a accelera vânzările în mediul online. Sigur că, momentan, cifrele individuale de vânzări raportate la produsele vinicole nu sunt uluitoare. Însă nu trebuie neglijat ce se poate întâmpla în câţiva ani. În definitiv, nici internetul însuşi nu părea mare lucru în urmă cu 20 de ani, iar astăzi nu mai putem trăi fără el.
Sursa: vinul.ro
de vinuri, băuturi & accesorii. De pildă www.wineandcompany.ro: „Nimic nu bate interesul comun pe care jucătorii din afiliere îl au: conversiile. Mai multe conversii înseamnă mai multe vânzări - un model de business foarte eficient”, spune managerul Răzvan Ionescu pe platform www.profitshare.ro. Concret, o astfel de platform reuneşte trei interese comune: advertiserii, care îşi pot comunica ofertele magazinelor online proprii folosind traficul altor site-uri (afiliaţii), contra unui comision raportat strict la vânzări, şi pe cealaltă parte clienţii, cumpărătorii, care găsesc mult mai uşor produsele de care au nevoie. Sistemele de afiliere sunt cu atât mai valoroase cu cât sunt perfect măsurabile, nu au alte costuri ascunse în afara comisioanelor acordate pentru vânzări reale şi, mai ales, permit diseminarea informaţiilor printr-o reţea mult mai vastă decât ar avea-o la îndemână proprietarii de magazine, singuri. Fireşte, doar timpul va arăta cât de mult se poate extinde succesul unor astfel de afilieri şi care sunt acele platforme care performează, însă e cert că aceste sisteme sunt cele mai dezvoltate unelte create până acum pentru a accelera vânzările în mediul online. Sigur că, momentan, cifrele individuale de vânzări raportate la produsele vinicole nu sunt uluitoare. Însă nu trebuie neglijat ce se poate întâmpla în câţiva ani. În definitiv, nici internetul însuşi nu părea mare lucru în urmă cu 20 de ani, iar astăzi nu mai putem trăi fără el.
Sursa: vinul.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii