Ciudatenii electorale euro, fluturasi "otraviti", afise "de nunta"
Ciudatenii electorale: euro, fluturasi "otraviti", afise "de nunta"
09 May, 2008 20:00
ZIUA de Constanta
716
Marime text
Inepuizabila - asa poate fi descrisa imaginatia candidatilor la fotoliul de primar al municipiului
Desi nicio formatiune politica nu ar recunoaste in ruptul capului, opozantii se sicaneaza continuu, intr-o campanie inceputa cu cel putin doua luni inainte de cea oficiala. Totul a inceput cu o serie de "fluturasi", tipariti sub forma de dolari de "un milion de ciorguseli". La cateva zile de la lansarea acestor "dolari" au aparut "euro", infatisandu-l pe Ion Minca si Vasile Olan (liderul PC Constanta si, respectiv, candidatul formatiunii la Primaria Mangalia). Valoarea unui astfel de euro era de "doi gOLANi", banca ce patrona aparitia hartiei era "Banca Nationala a Contrabandistilor din Romania", in timp ce sloganul ales pentru falsa moneda europeana suna "Cin' se ia cu mine bine, Loteria il sustine", referire la nevasta pecistului Ion Minca, sefa Loteriei, Liliana Ghervasuc-Minca. Incet, creatorii acestor fluturasi au prins gustul unor astfel de sicane politice, nevinovate la prima vedere. Un afis infatisandu-i pe "Olana Faliment" (Vasile Olan), "Ghita Parvenitu" (fostul candidat la primarie din partea UPSC, Ovidiu Ghita), "FliMoney" (Constantin Filimon, Forta Democrata) si "Maftei Nebunu" (candidatul Partidului National Democrat Crestin - Forta Independenta) a facut deliciul mangaliotilor, cei in cauza fiind prezentati la o nunta, in care Olan este "mireasa", Ghita - "mirele", iar Ion Minca nasul, sustinut de camerele video ale Antenelor lui Dan Voiculescu. Un alt fluturas aparut la Mangalia a fost un fals, o "adaptare" a unui pliant al candidatului PD-L-ului, Zanfir Iorgus. Din pacate, acesta continea lucruri mult prea vulgare si cuvinte triviale pentru a putea fi credibil, iar cei care l-au aruncat pe piata se pare ca au subapreciat mult inteligenta localnicilor. O continuare a afisului cu "nunta" lui Olan si a lui Ghita a aparut chiar in cursul zilei de ieri in Mangalia, cei in cauza (aceiasi din primul afis) fiind deghizati in femei usoare, sub "patronajul" lui Ion Minca. Tot ieri au aparut mai multe pliante ale PC Mangalia, in care candidatul formatiunii promite ca va construi 5.000 de vile pentru tinerii sub 35 de ani, ca va pune un milion de panselute la sensul giratoriu in fiecare an, iar toti profesorii si oamenii de cultura din oras vor primi gratuit, de sarbatori, produse ecologice de la fermele candidatului - branza, carne, fructe, legume. Firesc, nicio formatiune politica nu recunoaste paternitatea acestor fluturasi si afise. Dar, lucru cert, razboiul mocnit al sicanelor politice va continua la Mangalia.Scris de: {autor}Clara VALIMAREANU{/autor}
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii