Adevărul Holding, către televiziuni „nu mai putem plăti publicitatea, se poate doar jumătate?”
Adevărul Holding, către televiziuni: „nu mai putem plăti publicitatea, se poate doar jumătate?”O ofertă din partea agenției de publicitate Odyssey Communication, care se ocupă de publicitatea Adevărul Holding, a dat peste cap posturile de televiziune. Furnizorii media care au dat reclame pentru produsele Adevărul au primit o propunere la care încă nu au dat un răspuns: agenția de media se oferă să plătească doar jumătate (în unele cazuri 60-70%) din publicitatea pe care deja a difuzat-o.
Discuțiile între agenția Odyssey, condusă de Diana Flutur și furnizorii media au avut loc săptămâna trecută. În principiu, agenția cere o reducere pentru publicitatea pe care deja a dat-o pe posturile respective. Cu alte cuvinte, să plătească doar o parte din suma datorată, compensând restul cu spații de publicitate. „Ni s-a spus că ei pot plăti doar 50-60% din bani, iar de restul ni s-a oferit spațiu de publicitate în produsele grupului Adevărul", a declarat pentru paginademedia.ro un furnizor media care a dorit să-și păstreze anonimatul. „Nu pot face niciun comentariu pe o negociere comercială, în condițiile unui contract între o agenție de publicitate și un client. Condițiile contractului sunt confidențiale.", a declarat Diana Flutur. Posturile de televiziune și ceilalți furnizori media nu au dat încă un răspuns ofertei lansate de Odyssey. Temerea lor este crearea unui precedent în piața media, care ar putea deschide calea și unor alți clienți de publicitate să ceară, retroactiv, reducerea datoriei pentru reclamele deja date pe post.
Agenţia Odyssey Communication, care se ocupă de publicitatea şi marketingul produselor Adevărul Holding. Odyssey Communication îi are ca acţionari pe Dinu Patriciu, prin DP Holding (60%) şi Diana Flutur (40%).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp