O idee de Dragoş Bucurenci
O idee de Dragoş BucurenciContinuăm astăzi campania Daily Cotcodac „Salvaţi Delta şi Vama Veche de salvatorii lor" prezentându-vă o idee de promovare a turismului în Deltă a eco-hipsterului Dragoş Bucurenci. Am găsit-o pe blogul său. Puţină atenţie.
Pe vremea când lucram la "Salvați Delta" îmi venise ideea unei campanii pe care cred și astăzi că ar trebui s-o facă Ministerul Turismului. Niște outdoor-uri cu fotografii seducătoare din Delta Dunării amplasate în Bulgaria pe drumul spre Albena, spre Nisipurile de Aur, spre Burgas. Textul, în limba română, ar fi sunat așa:
"Nu știți ce pierdeți".
Bun. Şi acum, dragă Dragoş, hai să facem un mic efort în direcţia logicii. Nici Albena, nici Nisipurile de Aur, nici Burgas nu sunt renumite pentru peisaje superbe, care îţi taie respiraţia. Deci, lumea merge acolo pentru altceva (încerc la plezneală, sper să nimeresc: ca să stea tolănită pe un şezlong, la all inclusive, într-un hotel cu baie în cameră?). Pentru ei, Delta înseamnă "la ţânţari".
Dacă tot n-ai înţeles, hai s-o luăm altfel: e ca şi cum am arunca noi banii pe un panou uriaş înfăţişând o femeie superbă, pe care am scrie "Dragoş, nici nu ştii ce pierzi!".
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp