Sondaj de opinie Constănțenii dezaprobă modul în care Asociația Litoral - Delta Dunării a cheltuit banii proveniți din taxa de promovare a stațiunii Mamaia
Sondaj de opinie: Constănțenii dezaprobă modul în care Asociația Litoral - Delta Dunării a cheltuit banii
09 Jun, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2452
Marime text
Asociaţia Litoral - Delta Dunării a dat socoteală Consiliului Local Municipal Constanța cu privire la banii colectaţi prin intermediul taxei de promovare a staţiunii Mamaia.
Conform documentului semnat de Corina Martin, în calitate de preşedinte al asociaţiei, în 2013, această entitate a cheltuit, pentru imnul staţiunii Mamaia, acel controversat „Viva Mamaia!”, suma de 213.047,87 de lei. În acelaşi an, asociaţia a dat, pentru finanţarea parţială a cheltuielilor de organizare a celei de-a doua ediţii a Festivalului Antic Tomis, suma de 84.914,91 de lei. Tot atunci, pentru realizarea filmului oficial de promovare a staţiunii Mamaia şi a Satului de Vacanţă, a fost alocată suma de 53.055 de lei.
În 2014, Asociaţia Litoral - Delta Dunării a „chivernisit” banii astfel: 344,89 de lei pentru rezervarea domeniului website-ului staţiunii Mamaia, „servicii consultanţă juridică întocmire regulament Comisie şi consultanţă juridică lunară - 3.000 de lei pentru Regulament” şi „700 de lei/lunar pentru consultanţă acordată de jurist (perioada februarie-decembrie 2014), 183.842,85 de lei pentru contractarea şi lansarea campaniei de publicitate «Mamaya Style» (6 layout-uri)”, adică acea campanie a cărei modificare a fost solicitată în mod expres de către Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD), pe motiv că este discriminatorie şi are conţinut sexist. De altfel, atât asociaţia, cât şi fostul primar Radu Mazăre au fost acuzaţi de discriminare.
Alte sume de bani au fost cheltuite de asociaţie pe şepci şi pentru participarea la diverse evenimente de profil. Spre exemplu, doar pentru participarea la Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară (chirie stand şi show) au fost alocaţi 126.579,49 de lei. O altă sumă considerabilă a fost cheltuită pentru promovarea staţiunii la „Fashion Luxury Day” Mamaia, şi anume 75.049,90 de lei. Cu alte cuvinte, asociaţia a dat peste 75.000 de lei pentru a promova staţiunea în cadrul unui eveniment organizat în staţiune. Participarea la ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României a costat, surpriza surprizelor, doar 734,45 de lei, deci cu peste 120.000 de lei mai puţin faţă de ediţia din primăvară.
Interesant este că, în vreme ce şepcile pentru campania „Mamaia Style” au costat 23.486 de lei, organizarea spectacolului pentru deschiderea sezonului estival la 1 Mai s-a ridicat la doar 4.200 de lei.
Anul acesta, Asociaţia Litoral - Delta Dunării alocă 1.000 de lei lunar pentru servicii de consultanţă juridică. De ce are nevoie asociaţia de consultanţă juridică? Participarea la Târgul de Turism de la Tel Aviv a costat 7.374,26 de lei, realizarea materialelor de promovare a staţiunii Mamaia (în limba română, în ebraică şi în germană) - broşura generală de prezentare a staţiunii, de opt pagini, şi „broşura de nightlife Mamaia - Party 'til dawn” de patru pagini au presupus cheltuieli de 33.996,16 lei, participarea la Târgul de Turism de la Berlin - 2.545,89 de lei.
Tot în 2015, pentru participarea la Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară, au fost cheltuiţi 93.030,70 de lei. Organizarea evenimentului pentru deschiderea sezonului estival a costat aproape dublu faţă de anul trecut: 8.031,90 de lei. Nu în ultimul rând, pentru realizarea materialelor de promovare a staţiunii Mamaia (în limbile turcă şi italiană): broşură generală de prezentare a staţiunii (8 pagini), broşură de nightlife „Mamaia - party 'til dawn” (4 pagini), DVD şi cutii cu filmul staţiunii Mamaia - 79.318,46 de lei.
Conform documentului semnat de Corina Martin, în 2013 şi 2014, din taxa de promovare a staţiunii Mamaia Asociaţia Litoral - Delta Dunării a încasat 1.800.000 de lei, din care a cheltuit 1.328.079,29 de lei.
În acest context, cotidianul ZIUA de Constanţa a derulat, timp de o săptămână, un sondaj de opinie cu următoarea întrebare: „Sunteți de acord cu felul în care au fost cheltuiți, de către Asociația Litoral - Delta Dunării, banii proveniți din taxa de promovare a stațiunii Mamaia?“. La acest sondaj au participat 418 cititori ai cotidianului ZIUA de Constanţa. Dintre aceștia, 89% au votat NU - nu sunt de acord cu felul în care banii proveniți din taxa de promovare a stațiunii Mamaia au fost cheltuiți de către Asociația Litoral Delta - Dunării. Doar 11% dintre respondenți au răspuns afirmativ la acest sondaj de opinie.
Conform documentului semnat de Corina Martin, în calitate de preşedinte al asociaţiei, în 2013, această entitate a cheltuit, pentru imnul staţiunii Mamaia, acel controversat „Viva Mamaia!”, suma de 213.047,87 de lei. În acelaşi an, asociaţia a dat, pentru finanţarea parţială a cheltuielilor de organizare a celei de-a doua ediţii a Festivalului Antic Tomis, suma de 84.914,91 de lei. Tot atunci, pentru realizarea filmului oficial de promovare a staţiunii Mamaia şi a Satului de Vacanţă, a fost alocată suma de 53.055 de lei.
În 2014, Asociaţia Litoral - Delta Dunării a „chivernisit” banii astfel: 344,89 de lei pentru rezervarea domeniului website-ului staţiunii Mamaia, „servicii consultanţă juridică întocmire regulament Comisie şi consultanţă juridică lunară - 3.000 de lei pentru Regulament” şi „700 de lei/lunar pentru consultanţă acordată de jurist (perioada februarie-decembrie 2014), 183.842,85 de lei pentru contractarea şi lansarea campaniei de publicitate «Mamaya Style» (6 layout-uri)”, adică acea campanie a cărei modificare a fost solicitată în mod expres de către Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD), pe motiv că este discriminatorie şi are conţinut sexist. De altfel, atât asociaţia, cât şi fostul primar Radu Mazăre au fost acuzaţi de discriminare.
Alte sume de bani au fost cheltuite de asociaţie pe şepci şi pentru participarea la diverse evenimente de profil. Spre exemplu, doar pentru participarea la Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară (chirie stand şi show) au fost alocaţi 126.579,49 de lei. O altă sumă considerabilă a fost cheltuită pentru promovarea staţiunii la „Fashion Luxury Day” Mamaia, şi anume 75.049,90 de lei. Cu alte cuvinte, asociaţia a dat peste 75.000 de lei pentru a promova staţiunea în cadrul unui eveniment organizat în staţiune. Participarea la ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României a costat, surpriza surprizelor, doar 734,45 de lei, deci cu peste 120.000 de lei mai puţin faţă de ediţia din primăvară.
Interesant este că, în vreme ce şepcile pentru campania „Mamaia Style” au costat 23.486 de lei, organizarea spectacolului pentru deschiderea sezonului estival la 1 Mai s-a ridicat la doar 4.200 de lei.
Anul acesta, Asociaţia Litoral - Delta Dunării alocă 1.000 de lei lunar pentru servicii de consultanţă juridică. De ce are nevoie asociaţia de consultanţă juridică? Participarea la Târgul de Turism de la Tel Aviv a costat 7.374,26 de lei, realizarea materialelor de promovare a staţiunii Mamaia (în limba română, în ebraică şi în germană) - broşura generală de prezentare a staţiunii, de opt pagini, şi „broşura de nightlife Mamaia - Party 'til dawn” de patru pagini au presupus cheltuieli de 33.996,16 lei, participarea la Târgul de Turism de la Berlin - 2.545,89 de lei.
Tot în 2015, pentru participarea la Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară, au fost cheltuiţi 93.030,70 de lei. Organizarea evenimentului pentru deschiderea sezonului estival a costat aproape dublu faţă de anul trecut: 8.031,90 de lei. Nu în ultimul rând, pentru realizarea materialelor de promovare a staţiunii Mamaia (în limbile turcă şi italiană): broşură generală de prezentare a staţiunii (8 pagini), broşură de nightlife „Mamaia - party 'til dawn” (4 pagini), DVD şi cutii cu filmul staţiunii Mamaia - 79.318,46 de lei.
Conform documentului semnat de Corina Martin, în 2013 şi 2014, din taxa de promovare a staţiunii Mamaia Asociaţia Litoral - Delta Dunării a încasat 1.800.000 de lei, din care a cheltuit 1.328.079,29 de lei.
În acest context, cotidianul ZIUA de Constanţa a derulat, timp de o săptămână, un sondaj de opinie cu următoarea întrebare: „Sunteți de acord cu felul în care au fost cheltuiți, de către Asociația Litoral - Delta Dunării, banii proveniți din taxa de promovare a stațiunii Mamaia?“. La acest sondaj au participat 418 cititori ai cotidianului ZIUA de Constanţa. Dintre aceștia, 89% au votat NU - nu sunt de acord cu felul în care banii proveniți din taxa de promovare a stațiunii Mamaia au fost cheltuiți de către Asociația Litoral Delta - Dunării. Doar 11% dintre respondenți au răspuns afirmativ la acest sondaj de opinie.
Sondajul s-a încheiat pe data de 09.06.2015
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii