A cumpărat o salată cu… plastic de la supermarket!
A cumpărat o salată cu… plastic de la supermarket!
02 Sep, 2015 10:22
ZIUA de Constanta
1720
Marime text
O bucureşteancă s-a înecat cu o bucată de plastic ascuţită, care se afla în salata pe care a cumpărat-o de la un lanţ de supermaketuri. Întrega întâmplare a fost povestită pe Facebook de Ileana Badiu, fosta soţie a tenismenului Dinu Pescariu.
"Sa va povestesc ce am facut la pranz: mancam cu Tereza Munteanu o salata la birou, cand Tereza, pur si simplu, s-a inecat cu aceasta bucata imensa de plastic ascutit din salata din pungile din imagine. Nu va pot spune ce sperietura am tras si nici nu intru in detaliile singeroase, ce stiu este ca va rog sa distribuiti pana cand Protectia Consumatorilor va lua cu siguranta masuri", a scris Ileana Badiu.
Reprezentanţii magazinului şi-au cerut scuze şi au asigurat-o pe clientă că va fi despăgubită. "Ne pare foarte rău pentru experienţa relatată. Te rugăm să ne transmiţi detalii ale produsului (denumire, nr. lot, data expirare) pentru a investiga situaţia. Împreună cu furnizorul vom face toate verificările necesare identificării şi eliminării cauzelor neconformităţilor semnalate. De asemenea, te invităm în magazin cu produsul pentru remediere. Îţi multumim şi ne cerem scuze încă o dată pentru situaţia întâmpinată! O zi plăcută!", au răspuns pe Facebook reprezentanţii magazinului.
Tânăra este decisă însă să depună plângere la Protecţia Consumatorului.
"Sa va povestesc ce am facut la pranz: mancam cu Tereza Munteanu o salata la birou, cand Tereza, pur si simplu, s-a inecat cu aceasta bucata imensa de plastic ascutit din salata din pungile din imagine. Nu va pot spune ce sperietura am tras si nici nu intru in detaliile singeroase, ce stiu este ca va rog sa distribuiti pana cand Protectia Consumatorilor va lua cu siguranta masuri", a scris Ileana Badiu.
Reprezentanţii magazinului şi-au cerut scuze şi au asigurat-o pe clientă că va fi despăgubită. "Ne pare foarte rău pentru experienţa relatată. Te rugăm să ne transmiţi detalii ale produsului (denumire, nr. lot, data expirare) pentru a investiga situaţia. Împreună cu furnizorul vom face toate verificările necesare identificării şi eliminării cauzelor neconformităţilor semnalate. De asemenea, te invităm în magazin cu produsul pentru remediere. Îţi multumim şi ne cerem scuze încă o dată pentru situaţia întâmpinată! O zi plăcută!", au răspuns pe Facebook reprezentanţii magazinului.
Tânăra este decisă însă să depună plângere la Protecţia Consumatorului.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii