A început revizia anuală a CET. Din fericire, suntem privaţi de apă caldă doar trei zile
A început revizia anuală a CET. Din fericire, suntem privaţi de apă caldă doar trei zile
07 Sep, 2015 16:50
ZIUA de Constanta
2431
Marime text
Drept urmare, RADET Constanţa este în imposibilitate de a furniza apă caldă către toţi consumatorii.
R.A.D.E.T. Constanţa acţionează în vederea reluării furnizării de apă caldă cât mai repede cu putinţă şi îşi cere scuze faţă de toţi consumatorii afectaţi de această întrerupere.
Pentru informaţii suplimentare, clienţii noştri pot suna la Dispeceratul R.A.D.E.T. Constanţa la numărul de telefon 0241.616.792, care funcţionează non stop, sau pot accesa site-ul R.A.D.E.T. Constanţa, la adresa www.radet-constanta.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii