Abonații Telekom au rămas fără semnal la telefon. Ce s-a întâmplat și când va fi remediată problema
Abonații Telekom au rămas fără semnal la telefon. Ce s-a întâmplat și când va fi remediată problemaÎn acest sens, directorul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Constanța, Horia Constantinescu a solicitat explicații de la societatea de telefonie care a recunoscut că în acest moment există o defecțiune a echipamentelor Telekom, situație care duce la imposibilitatea folosirii terminalelor acestei companii.
”Am luat legatura cu structura centrala a Telekom și ne-au asigurat că, termenul de 72 de ore prevăzut în convenții, nu va fi atins, defecțiunea urmând a se soluționa mai rapid!” - a declarat Horia Constantinescu.
Reprezentanții Telekom au postat pe Facebook un mesaj prin care își asigură abonații că vor remedia problema cât mai curând, probleme fiind în mai multe județe din țară.
Sursa foto: facebook/Telekom Romania”Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că specialiștii noștri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali” - este mesajul transmis de firma Telekom Romania pe Facebook. .
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp