ANAF actualizează procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA
ANAF actualizează procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA
14 Apr, 2016 17:55
ZIUA de Constanta
2053
Marime text



Actualizarea și corelarea procedurii se realizează prin emiterea unui nou ordin al președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală, prin care este stabilită noua procedură de primire a acestor cereri de rambursare.
Începând cu data de 1 ianuarie 2016 au intrat în vigoare Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare și Legea nr.207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, acte normative prin care s-au adus, atât modificări de formă vechilor coduri, cât și modificări de fond unor dispoziții legale. Prin Hotărârea Guvernului nr.1/2016, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.22 din 13 ianuarie 2016, au fost aprobate Normele metodologice de aplicare a Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, prin care sunt reglementate condițiile cu privire la depunerea de către persoanele impozabile stabilite în România a cererilor de rambursare a TVA, prin care se solicită rambursarea taxei achitate pentru importuri și achiziții de bunuri/servicii într-un stat membru al Uniunii Europene.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii