Anca Boagiu Constructorilor caii ferate Fundulea-Fetesti sa le fie rusine!
Anca Boagiu: Constructorilor caii ferate Fundulea-Fetesti sa le fie rusine!
28 May, 2011 01:42
ZIUA de Constanta
1716
Marime text
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat vineri ca pe
tronsonul de cale ferata Fundulea-Fetesti al liniei Bucuresti-Constanta
este "vraiste si haos" si ca reprezentantilor constructorului ar trebuie
sa le fie rusine, relateaza Mediafax. Boagiu s-a aflat intr-o vizita pe
santier, unde compania italiana Astaldi efectueaza lucrari de
modernizare.
Lucrarile sunt in intarziere si au fost si "smecherisme" cu piatra sparta, a spus Boagiu: "Rusine constructorilor! Atat va spun si in rest nu mai comentez. Este jenant ca sa stea secretarul general (al Ministerului Transporturilor, Gheorghe Dobre, n.r.) sa vada unde se poate gasi piatra sparta si apoi vine Astaldi si iti rade in nas ca nu avem piatra si nu avem de unde sa aducem. Este vraiste si haos pe tronson".
Constructorul a afisat pe tabelul tehnic al lucrarii ca termen de finalizare data de 30 septembrie, insa Boagiu le-a cerut ca termenul sa fie 15 iulie: "Ati pus 15 iulie prima oara ca termen, asta sa se intample, nu 30 septembrie, ca vine vara si trenul va face doua ore si jumatate pana la Constanta. Este un proiect cu fonduri de preaderare ISPA din 2007".
Un reprezentant al Astaldi a promis ca lucrarile vor fi finalizate pana la 15 iulie.
Intrebata daca va aplica penalizari constructorului in cazul depasirii termenului, Boagiu a raspuns afirmativ, declarand ca "penalitatile sunt de 1% pentru fiecare zi de intarziere si merg pana la 15% din valoarea contractului".
Mediafax precizeaza ca Astaldi a obtinut trei contracte pentru modernizarea sectorului Fundulea-Fetesti, cu o valoare totala de 178 milioane euro. Doua dintre contracte se refera la segmentul Fundulea-Lehliu, respectiv pentru lucrari la linie si modernizarea podurilor. Cel de-al treilea contract include lucrari de modernizare la linia ferata pe sectorul Lehliu - Fetesti.
O data cu finalizarea tronsonului Fundulea-Fetesti, intreaga linie Bucuresti-Constanta va fi modernizata.
Trenurile vor putea circula pe acest tronson cu o viteza de 160 km/ora.
Sursa: Economie.Hotnews.ro
Lucrarile sunt in intarziere si au fost si "smecherisme" cu piatra sparta, a spus Boagiu: "Rusine constructorilor! Atat va spun si in rest nu mai comentez. Este jenant ca sa stea secretarul general (al Ministerului Transporturilor, Gheorghe Dobre, n.r.) sa vada unde se poate gasi piatra sparta si apoi vine Astaldi si iti rade in nas ca nu avem piatra si nu avem de unde sa aducem. Este vraiste si haos pe tronson".
Constructorul a afisat pe tabelul tehnic al lucrarii ca termen de finalizare data de 30 septembrie, insa Boagiu le-a cerut ca termenul sa fie 15 iulie: "Ati pus 15 iulie prima oara ca termen, asta sa se intample, nu 30 septembrie, ca vine vara si trenul va face doua ore si jumatate pana la Constanta. Este un proiect cu fonduri de preaderare ISPA din 2007".
Un reprezentant al Astaldi a promis ca lucrarile vor fi finalizate pana la 15 iulie.
Intrebata daca va aplica penalizari constructorului in cazul depasirii termenului, Boagiu a raspuns afirmativ, declarand ca "penalitatile sunt de 1% pentru fiecare zi de intarziere si merg pana la 15% din valoarea contractului".
Mediafax precizeaza ca Astaldi a obtinut trei contracte pentru modernizarea sectorului Fundulea-Fetesti, cu o valoare totala de 178 milioane euro. Doua dintre contracte se refera la segmentul Fundulea-Lehliu, respectiv pentru lucrari la linie si modernizarea podurilor. Cel de-al treilea contract include lucrari de modernizare la linia ferata pe sectorul Lehliu - Fetesti.
O data cu finalizarea tronsonului Fundulea-Fetesti, intreaga linie Bucuresti-Constanta va fi modernizata.
Trenurile vor putea circula pe acest tronson cu o viteza de 160 km/ora.
Sursa: Economie.Hotnews.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii