ANCOM a publicat raportul privind calitatea serviciului de acces la Internet pentru anul 2015
ANCOM a publicat raportul privind calitatea serviciului de acces la Internet pentru anul 2015
16 Aug, 2016 17:39
ZIUA de Constanta
1896
Marime text
Durata de remediere a deranjamentelor la Internet mobil a scăzut cu șapte ore, anul trecut, însă timpul de remediere a deranjamentelor la Internet fix a fost mai mare cu 14 ore, se arată în Raportul privind calitatea serviciului de acces la internet pentru anul 2015 al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) remis azi.
„Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a publicat astăzi (marți — n.r.) Raportul privind calitatea serviciului de acces la Internet pentru anul 2015 — parametri administrativi. Potrivit acestuia, în anul 2015 furnizorii de Internet mobil din România au remediat deranjamentele semnalate de utilizatori într-un interval mediu de 14 ore, cu 7 ore mai puțin față de valoarea medie raportată în anul 2014 (21 de ore). În schimb, durata de remediere a deranjamentelor la Internet fix a crescut de la o medie de 25 de ore în anul 2014, la o medie de 39 de ore în 2015", se arată în document.
Potrivit ANCOM, termenul de remediere a deranjamentelor reprezintă intervalul de timp cuprins între momentul recepționării de către un furnizor a unei reclamații privind un deranjament validat și momentul remedierii acestuia. Furnizorii au obligația să includă în contracte aceste termene, ele variind între 3 și 240 de ore, cele mai uzuale fiind de 24 de ore, 48 de ore și 72 de ore, scrie Agerpres.
Sursă foto: gadget.ro
Sursă foto: gadget.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii