ANCOM a publicat raportul privind calitatea serviciului de acces la Internet pentru anul 2015
ANCOM a publicat raportul privind calitatea serviciului de acces la Internet pentru anul 2015
16 Aug, 2016 17:39
ZIUA de Constanta
1929
Marime text



„Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a publicat astăzi (marți — n.r.) Raportul privind calitatea serviciului de acces la Internet pentru anul 2015 — parametri administrativi. Potrivit acestuia, în anul 2015 furnizorii de Internet mobil din România au remediat deranjamentele semnalate de utilizatori într-un interval mediu de 14 ore, cu 7 ore mai puțin față de valoarea medie raportată în anul 2014 (21 de ore). În schimb, durata de remediere a deranjamentelor la Internet fix a crescut de la o medie de 25 de ore în anul 2014, la o medie de 39 de ore în 2015", se arată în document.
Potrivit ANCOM, termenul de remediere a deranjamentelor reprezintă intervalul de timp cuprins între momentul recepționării de către un furnizor a unei reclamații privind un deranjament validat și momentul remedierii acestuia. Furnizorii au obligația să includă în contracte aceste termene, ele variind între 3 și 240 de ore, cele mai uzuale fiind de 24 de ore, 48 de ore și 72 de ore, scrie Agerpres.
Sursă foto: gadget.ro
Sursă foto: gadget.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii