Anunț important de la E-Distribuție Dobrogea. Punctele Enel din județul Constanța vor fi închise în data de 29 martie. De ce a fost luată această decizie
Anunț important de la E-Distribuție Dobrogea. Punctele Enel din județul Constanța vor fi închise în data
27 Mar, 2018 11:08
ZIUA de Constanta
2417
Marime text
Punctele Enel din judeţele Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița vor fi închise în data de 29 martie, datorită unui eveniment intern.
În celelalte zile, punctele Enel vor funcţiona după programul obişnuit:
- De luni până vineri, programul de funcţionare este de la ora 8 la ora 16.
Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul şi plățile efectuate precum şi înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App - ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro<http://www.enel.ro> secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business şi rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În plus, clienţii Enel Energie care doresc să îşi achite factura de energie electrică în această perioadă pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum şi în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
Precizăm că în perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la reţeaua de energie electrică.
În celelalte zile, punctele Enel vor funcţiona după programul obişnuit:
- De luni până vineri, programul de funcţionare este de la ora 8 la ora 16.
Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul şi plățile efectuate precum şi înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App - ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro<http://www.enel.ro> secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business şi rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În plus, clienţii Enel Energie care doresc să îşi achite factura de energie electrică în această perioadă pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum şi în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
Precizăm că în perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la reţeaua de energie electrică.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii