Anunț important de la RADET Constanța. Ce se întâmplă cu abonații care au restanțe la întreținere
Anunț important de la RADET Constanța. Ce se întâmplă cu abonații care au restanțe la întreținere
17 Oct, 2017 15:36
ZIUA de Constanta
4341
Marime text
RADET Constanța îi atenționează pe toți consumatorii care înregistrează restanțe la plata facturilor, că nu vor beneficia de căldură la începerea sezonului de furnizare.
Pentru a evita o astfel de situație, RADET Constanța îi invită pe toți restanțierii săi să își achite datoriile pentru a-și asigura necesarul de căldură.
Neplata consumului de energie termică pune în dificultate funcționarea întregului sistem de alimentare centralizată cu energie termică, mai ales în condițiile în care CET Palas este obligat să achite în avans contravaloarea gazelor naturale pentru producerea energiei termice necesare municipiului Constanța.
Plata facturilor se poate face la oricare sucursală a Băncii Transilvania sau a BRD fără comision de achitare, sau la casieriile RADET Constanța situate în:
- strada Badea Cârțan nr. 14 A;
- strada Nicolae Bălcescu nr. 14;
- aleea Cutezătorilor nr. 13 (Inel II).
RADET Constanța apreciază efortul depus de consumatorii buni platnici și le mulțumește și cu această ocazie pentru modul în care au înțeles să-și îndeplinească obligațiile contractuale.
Pentru a evita o astfel de situație, RADET Constanța îi invită pe toți restanțierii săi să își achite datoriile pentru a-și asigura necesarul de căldură.
Neplata consumului de energie termică pune în dificultate funcționarea întregului sistem de alimentare centralizată cu energie termică, mai ales în condițiile în care CET Palas este obligat să achite în avans contravaloarea gazelor naturale pentru producerea energiei termice necesare municipiului Constanța.
Plata facturilor se poate face la oricare sucursală a Băncii Transilvania sau a BRD fără comision de achitare, sau la casieriile RADET Constanța situate în:
- strada Badea Cârțan nr. 14 A;
- strada Nicolae Bălcescu nr. 14;
- aleea Cutezătorilor nr. 13 (Inel II).
RADET Constanța apreciază efortul depus de consumatorii buni platnici și le mulțumește și cu această ocazie pentru modul în care au înțeles să-și îndeplinească obligațiile contractuale.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii