Atenție, șoferi! România a luat nota patru pentru drumuri!
Atenție, șoferi!: România a luat nota patru pentru drumuri!
28 Aug, 2016 09:14
ZIUA de Constanta
3536
Marime text
Cea mai folosită aplicaţie din lume pentru şoferi, Waze, dă nota patru şoselelor din România. Drumurile noastre sunt pline de gropi, iar conducătorii auto sunt pericole publice, adesea agresivi şi mereu grăbiţi.
Gropi, denivelări, drumuri fără marcaje, ambuteiaje şi accidente. Toate sunt încercări grele prin care şoferii străini trebuie să treacă atunci când ajung în România. Câteva mii dintre ei au folosit aplicaţia WAZE şi ne-au dat note. Aşa a intrat ţara noastră în topul statelor cu drumuri foarte bune şi foarte rele, evident, la coada clasamentului. Suntem printre cele zece ţări ale lumii în care mai bine mergi pe jos decât cu maşina. În frunte sunt Olanda, Letonia şi Statele Unite.
„Chiar dacă am vreaa să rulăm legal, în România nu se poate. Eşti împins de la spate ca să mergi mai tare decât e legal, să depăşeşti acolo unde nu ai voie, să depăşeşti în spaţii înguste, curbe, viraje. Căruţe pe treceri, biciclişti, nu mai spun de neacordare de prioritate pietonilor”, spune specialistul în siguranţă rutieră, Sorin Bădică.
„Toate proiectele, fără excepţie, au probleme incompatibile cu evoluţia”, afirmă directorul general al CNADNR, Cătălin Homor.
Sursă: Digi 24
Sursă foto: financiarul.ro
Gropi, denivelări, drumuri fără marcaje, ambuteiaje şi accidente. Toate sunt încercări grele prin care şoferii străini trebuie să treacă atunci când ajung în România. Câteva mii dintre ei au folosit aplicaţia WAZE şi ne-au dat note. Aşa a intrat ţara noastră în topul statelor cu drumuri foarte bune şi foarte rele, evident, la coada clasamentului. Suntem printre cele zece ţări ale lumii în care mai bine mergi pe jos decât cu maşina. În frunte sunt Olanda, Letonia şi Statele Unite.
„Chiar dacă am vreaa să rulăm legal, în România nu se poate. Eşti împins de la spate ca să mergi mai tare decât e legal, să depăşeşti acolo unde nu ai voie, să depăşeşti în spaţii înguste, curbe, viraje. Căruţe pe treceri, biciclişti, nu mai spun de neacordare de prioritate pietonilor”, spune specialistul în siguranţă rutieră, Sorin Bădică.
„Toate proiectele, fără excepţie, au probleme incompatibile cu evoluţia”, afirmă directorul general al CNADNR, Cătălin Homor.
Sursă: Digi 24
Sursă foto: financiarul.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii