Bogdan Naumovici, Ziua Publicităţii "Brandul României în lume este făcut de Simona Halep şi de DNA"
Bogdan Naumovici, Ziua Publicităţii: "Brandul României în lume este făcut de Simona Halep şi de DNA"
30 Oct, 2014 09:46
ZIUA de Constanta
2438
Marime text



„Pot să spun din perspectivă subiectivă că imaginea României nu este foarte bună văzută din afară. Trebuie să definim în primul rând cine sunem. Trebuie să avem o poziţionare clară“, a spus Radu Florescu, CEO al grupului Saatchi & Saatchi România, la evenimentul „Ziua Publicităţii“, organizat de IAA în parteneriat cu ZF şi cu sprijinul Rompetrol.
Pe de altă parte, un lucru evident la ora actuală este că România nu are un brand de ţară şi nu şi-a definit o strategie de promovare. Din această cauză ţara noastră nu a reuşit să se impună cu o imagine convingătoare peste graniţă. „La ora actuală, brandul României în lume e făcut de Simona Halep şi de DNA. Întrebarea mea este cine se ocupă de problema mare? Cine este «agenţia» care ar trebui să se ocupe de această campanie a brandului de ţară. Nimeni nu a reuşit să facă o campanie“, spune Bogdan Naumovici, managing partner al agenţiei 23 Communication Ideas, parte a grupului Leo Burnett.
Soluţii există. Antreprenorul Jean Valvis, proprietarul brandului de apă minerală Aqua Carpatica şi al vinurilor Sâmbureşti, este de părere că România ar trebui să îşi găsească un produs fanion pe care să îl promoveze. El dă exemplul vinurilor roşii de România care nu sunt cu nimic mai prejos decât vinurile de Bordeaux, scrie Ziarul Financiar.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii