Câte E-uri conţine, de fapt, o îngheţată
Câte E-uri conţine, de fapt, o îngheţată
07 Aug, 2016 10:44
ZIUA de Constanta
2449
Marime text
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor și serviciilor comercializate pe piața românească, derulat de InfoCons, în cadrul consorțiului I.C.R.T. - International Consumer Research & Testing, pentru produse și servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetățeanului consumator să fie facută în cunoștință de cauză. Studiul a fost realizat în perioada 20 Iunie - 25 Iunie 2016,pe baza informațiilor ce se regăsesc pe etichetele produselor tip îngheţată existente pe piața românească, potrivit româniatv.net.
InfoCons a analizat 25 de produse tip îngheţată, pe baza informațiilor de pe etichetă, provenind de la şase producători/ furnizori/ distribuitori: Mega Image SRL, Unilever South Central Europe SA, Auchan, Kaufland, SC Lidl Discount SRL, SC Betty Ice SRL. Mărcile cuprinse în studiu sunt: Ballino, Ecorino, Gelatelli, Delhaize, Betty Blue, Auchan, Kaufland, BIG MILK, Napoca, Algida, Calippo, Magnum, Push up, Solero.
Studiul a dovedit faptul că, în ceea ce priveşte numărul de E-uri, acesta variază între trei şi 16, anunţă InfoCons.
Comparativ cu studiul anterior pe aceeași categorie de produse, putem sesiza existența produselor alimentare cu trei E-uri, în procent de 12%, dar și produsul cu cele mai multe e-uri având în compoziție 16 E-uri.
InfoCons a analizat 25 de produse tip îngheţată, pe baza informațiilor de pe etichetă, provenind de la şase producători/ furnizori/ distribuitori: Mega Image SRL, Unilever South Central Europe SA, Auchan, Kaufland, SC Lidl Discount SRL, SC Betty Ice SRL. Mărcile cuprinse în studiu sunt: Ballino, Ecorino, Gelatelli, Delhaize, Betty Blue, Auchan, Kaufland, BIG MILK, Napoca, Algida, Calippo, Magnum, Push up, Solero.
Studiul a dovedit faptul că, în ceea ce priveşte numărul de E-uri, acesta variază între trei şi 16, anunţă InfoCons.
Comparativ cu studiul anterior pe aceeași categorie de produse, putem sesiza existența produselor alimentare cu trei E-uri, în procent de 12%, dar și produsul cu cele mai multe e-uri având în compoziție 16 E-uri.
- 2 % din produsele analizate au în conţinut trei E-uri;
- 16 % din produsele analizate au în conţinut patru E-uri;
- 28 % din produsele analizate au în conţinut cinci E-uri;
- 20 % din produsele analizate au în conţinut şase E-uri;
- 12 % din produsele analizate au în conţinut şapte E-uri;
- 4 % din produsele analizate au în conţinut nouă E-uri;
- 4 % din produsele analizate au în conţinut zece E-uri;
- 4 % din produsele analizate au in continut 16 E-uri.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii