Ce se întâmplă cu Messenger Schimbare importantă anunţată de Facebook!
Ce se întâmplă cu Messenger: Schimbare importantă anunţată de Facebook!
15 Nov, 2016 08:25
ZIUA de Constanta
3480
Marime text
Facebook a făcut o schimbare care îi va deranja cu siguranţă pe mulţi utilizatori. În nouă versiune Messenger Platform 1.3, Facebook permite companiilor să-şi facă reclamă trimiţând mesaje directe utilizatorilor, prin intermediul acestui serviciu de chat. Anunţul a fost făcut chiar pe blogul platformei, Messenger Blog, informează yoda.ro.
Este evident că reţeaua de socializare este interesată să-i mulţumească pe clienţii care cumpără publicitate, dar mulţi utilizatori se vor simţi agasaţi dacă vor primi mesaje promoţionale directe.
Astfel, dacă un utilizator da click pe o reclamă afişată pe Facebook, pe viitor brandul respectiv îl va putea contacta direct, prin Messenger, asemeni prietenilor, scrie Android Authority, citat de yoda.ro. Desigur, utilizatorul poate blocată sau şterge aceste conversaţii nedorite.
Cum este şi firesc, companiile sunt încântate de posibilitatea de-o discuta direct cu potenţialii clienţi, prin intermediul Messenger. Practic, de acum înainte campaniile lor de marketing vor trece de la call-to-action la mult mai personalul call-to-conversation.
Şi chiar dacă unele vor fi blocate de către utilizatorii sâcâiţi, multe vor avea efectul dorit şi îi vor determina să cumpere produse şi servicii.
Sursa foto: youtube.com
Este evident că reţeaua de socializare este interesată să-i mulţumească pe clienţii care cumpără publicitate, dar mulţi utilizatori se vor simţi agasaţi dacă vor primi mesaje promoţionale directe.
Astfel, dacă un utilizator da click pe o reclamă afişată pe Facebook, pe viitor brandul respectiv îl va putea contacta direct, prin Messenger, asemeni prietenilor, scrie Android Authority, citat de yoda.ro. Desigur, utilizatorul poate blocată sau şterge aceste conversaţii nedorite.
Cum este şi firesc, companiile sunt încântate de posibilitatea de-o discuta direct cu potenţialii clienţi, prin intermediul Messenger. Practic, de acum înainte campaniile lor de marketing vor trece de la call-to-action la mult mai personalul call-to-conversation.
Şi chiar dacă unele vor fi blocate de către utilizatorii sâcâiţi, multe vor avea efectul dorit şi îi vor determina să cumpere produse şi servicii.
Sursa foto: youtube.com
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii