Cine este şi ce vrea Realitatea TV Constanţa. Vezi ce spune Ionuţ Barbu, directorul general
Cine este şi ce vrea Realitatea TV Constanţa. Vezi ce spune Ionuţ Barbu, directorul generalIonuţ Barbu, directorul general al staţiei Realitatea TV Constanţa a explicat cum a luat naştere noul post, care sunt scopurile sale şi care va fi programul oferit constănţenilor. În continuare puteţi citi declaraţia integrală a lui Barbu referitoare la noul produs media de pe piaţa locală.
„Eu, ca persoană sunt asociat cu Elan în mai multe afaceri. el este proprietarul Realitatea Media. Realitatea Constanţa este o licenţă a Realitatea Media pentru oraşul Constanţa a cărei staţie este construită de un SRL. Acest SRL se numeşte Realitatea media Constanţa şi este proprietatea firmei Media Consulta, domnul Craiu. Eu conduc acest business din mai multe considerente, fără bani. Sunt director general. Mihai Craiu este acţionar unic, este licenţă, este o frecvenţă pe care o are în baza unui contract. Nu mă voi implica în linia editorială, ci de tot ce ţine de creşterea audienţei acestei staţii. Daniela Bică este administratorul societăţii şi va conduce executiv staţia. În acest moment echipa este în curs de formare. Sunt eu, este Daniela Bică, Adriana Mironescu, Crina Kibedi, şi o echipă care este în construcţie de reporteri, cameramani, oameni de vânzări... se va termina treaba asta undeva săptămâna viitoare. Nu este o televiziune de campanie, nu este bugetată. Investiţia este 100% Media Consulta, iar staţia se va finanţa din contracte de publicitate. Atunci când vor fi probleme, dar sunt convins că nu vor fi probleme, din banii acţionarilor. Nu este un capriciu, noi avem un business plan foarte bine structurat. Eu cred că vom fi pe pierdere doar două sau trei luni, apoi intrăm pe câştig. Este o firmă care va face profit. Orice afacere poate fi vândută, dar noi nu ne-am propus asta. Teoretic, orice afacere cu probleme trebuie susţinută de acţionari. Momentul lansării este bine ales pentru că urmează o campanie electorală, iar lumea va fi focusată pe ştiri. Ne vom implica în campania electorală, absolut. Noi nu suntem Pro TV să nu ne implicăm în campanie. Vom avea implicare maximă în piaţa de publicitate, implicare maximă în piaţa politică şi un conţinut editorial echidistant. Eu sunt om de publicitate şi cred că piaţa, în acest moment, mai poate suporta un produs media.
Avem două studiouri într-un platou mare, investiţia a fost de 300.000 de euro, după spusele lui Mihai Craiu, dar eu cred că este o sumă mai mare. O putem recupera în patru, cinci ani. Patru ani... Este investiţie full HD. Nu vom mai upgrada investiţia asta încă şapte ani de acum înainte. Staţia va fi preluată de toţi operatorii de cablu. Încă suntem în discuţii cu RCS&RDS, însă vom finaliza la 1 decembrie. Intrăm peste Realitatea TV. Dimineaţă, la 7 fără 10 intră un buletin cu ştiri locale peste realitatea TV, 8 fără 10 la fel, 18.15 publicitate, talk-show, 45 de minute, 20.15, ştiri publicitate, talk-show. Acesta este programul maximum. Treptat vom ajunge la asta. În esenţă, în jur de două ore, două ore 40 de minute va fi conţinutul nostru".
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp