CNA a adoptat un proiect de decizie privind regulile de desfășurare în audiovizual a campaniei electorale
CNA a adoptat un proiect de decizie privind regulile de desfășurare în audiovizual a campaniei electoralePotrivit proiectului adoptat azi, posturile de radio și de televiziune private au obligația să comunice CNA implicarea lor în campanie, lista emisiunilor electorale pe care le vor realiza, intervalele de timp de difuzare a respectivelor emisiuni, precum și tarifele practicate, până cel mai târziu în ziua de 10 noiembrie, printr-o adresă.
„Este o decizie care definește mai clar decât în trecut emisiunile electorale, modul de alocare a timpilor de antenă pentru competitorii electorali, partide și candidați. Un lucru bun, cred eu, este că insistăm pentru publicarea tarifelor pentru timpii de antenă. Acestea trebuie să fie aceleași pentru toți, așa cum spune legea. De mâine (miercuri — n.r.) proiectul poate fi consultat timp de 15 zile pe site-ul nostru. La capătul acestui interval și după discuțiile cu partenerii noștri din media, din asociațiile de media interesate, o să îl definitivăm", a declarat vicepreședintele CNA, Răzvan Popescu, citat de Agerpres.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp