CNADNR Opt oferte pentru executia tronsonului de autostrada Cernavoda-Medgidia
CNADNR: Opt oferte pentru executia tronsonului de autostrada Cernavoda-Medgidia
30 Jul, 2011 00:11
ZIUA de Constanta
2542
Marime text
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania
(CNADNR) a anuntat ca pentru constructia tronsonului de autostrada
Cernavoda-Medgidia si-au manifestat interesul opt companii si asocieri. CNADNR cauta un nou constructor pentru acest tronson in conditiile in care a reziliat contractul cu firma franceza Colas. Valoarea estimata a contractului se ridica la 726,2 milioane lei fara TVA. De aceea, la inceputul lunii iunie, CNADNR a lansat o noua licitatie pentru contractul de constructie a tronsonului.
Finantarea va fi asigurata de la Banca Europeana de Investitii, din fonduri de Coeziune de la Comisia Europeana si de la bugetul de stat.
Proiectul are ca scop realizarea a 20,49 km de autostradă. Proiectarea va dura 3 luni, execuţia 12 luni, la care se adaugă 24 de luni perioada de garanţie.
Ofertanti
Spedition UMB si Tehnostrade sunt companii detinute de Dorinel Umbrarescu, unul dintre oamenii de afaceri supranumiti si "regii asfaltului. Prin aceste firme, Umbrarescu a castigat recent un alt proiect de constructie de autostrazi. Este vorba de tronsonul Timişoara - Lugoj, lotul 1, contractul fiind de 210,369,462.74 lei.
Astaldi (Italia) a castigat recent licitatia pentru tronsonul Orastie-Sibiu, valoarea contractului fiind de 484.839.529,89 lei. Compania se mai ocupa si de constructia tronsonului Timisoara-Arad. De asemenea se ocupa de lucrarile de pe tronsonul Medgidia-Constanta.
Aktor (Grecia) a castigat, alaturi de Vinci (Franta), constructia tronsonului de autostrada Comarnic - Brasov, insa in aprilie 2010, consortiul a denuntat unilateral contractul, motivul oficial fiind lipsa fondurilor. Reprezentantii consortiului au aratat ca statul roman nu a acceptat anumite clauze, situatie care a condus la imposibilitatea de a obtine finantare.
FCC Construction (Spania). A incheiat cateva contracte cu statul roman pentru reabilitare drumuri. Alaturi de Astaldi participa la constructia autostrazii Timisoara-Arad. Tot alaturi de Astaldi, a lucrat si la pasajul Basarab.
Firma Vega 93 este controlată de omul de afaceri Corneliu Istrate. A incheiat numeroase contracte cu statul.
OHL (Spania). Are activitati in Romania si contracte cu Monteadriano (Portugalia). S-a ocupat de realizarea centurii Lugoj.
Tehnologica Radion este controlata de omul de afaceri Theodor Berna si are numeroase contracte cu statul.
Sursa: Economie.Hotnews.ro
Finantarea va fi asigurata de la Banca Europeana de Investitii, din fonduri de Coeziune de la Comisia Europeana si de la bugetul de stat.
Proiectul are ca scop realizarea a 20,49 km de autostradă. Proiectarea va dura 3 luni, execuţia 12 luni, la care se adaugă 24 de luni perioada de garanţie.
Ofertanti
- Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL
- Asocierea Vega 93 SRL - Selina SRL - Arcada Company SA - Consitrans SRL
- Asocierea Astaldi - Max Boegl Cernavoda
- Asocierea Tehnologica Radion SRL - Lena Engenharia e Construcoes SA - Pro Cons XXI SRL - Via Design SRL
- Monteadriano Engenharia e Construcao SA
- Asocierea FCC Construccion - Delta ACM
- Aktor SA
- Asocierea OHL ZS AS - Sociedade de Construcoes Soares da Costa SA
Spedition UMB si Tehnostrade sunt companii detinute de Dorinel Umbrarescu, unul dintre oamenii de afaceri supranumiti si "regii asfaltului. Prin aceste firme, Umbrarescu a castigat recent un alt proiect de constructie de autostrazi. Este vorba de tronsonul Timişoara - Lugoj, lotul 1, contractul fiind de 210,369,462.74 lei.
Astaldi (Italia) a castigat recent licitatia pentru tronsonul Orastie-Sibiu, valoarea contractului fiind de 484.839.529,89 lei. Compania se mai ocupa si de constructia tronsonului Timisoara-Arad. De asemenea se ocupa de lucrarile de pe tronsonul Medgidia-Constanta.
Aktor (Grecia) a castigat, alaturi de Vinci (Franta), constructia tronsonului de autostrada Comarnic - Brasov, insa in aprilie 2010, consortiul a denuntat unilateral contractul, motivul oficial fiind lipsa fondurilor. Reprezentantii consortiului au aratat ca statul roman nu a acceptat anumite clauze, situatie care a condus la imposibilitatea de a obtine finantare.
FCC Construction (Spania). A incheiat cateva contracte cu statul roman pentru reabilitare drumuri. Alaturi de Astaldi participa la constructia autostrazii Timisoara-Arad. Tot alaturi de Astaldi, a lucrat si la pasajul Basarab.
Firma Vega 93 este controlată de omul de afaceri Corneliu Istrate. A incheiat numeroase contracte cu statul.
OHL (Spania). Are activitati in Romania si contracte cu Monteadriano (Portugalia). S-a ocupat de realizarea centurii Lugoj.
Tehnologica Radion este controlata de omul de afaceri Theodor Berna si are numeroase contracte cu statul.
Sursa: Economie.Hotnews.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- laur 29 Jul, 2011 20:23 Pana nu va fii terminata autostrada voi merge cu trenul.