Constanţa. Locuitorii din zona ICIL au rămas fără apă caldă din cauza unei avarii CET Palas
Constanţa. Locuitorii din zona ICIL au rămas fără apă caldă din cauza unei avarii CET Palas
11 Sep, 2017 11:29
ZIUA de Constanta
2042
Marime text
Electrocentrale Constanţa SA (CET Palas) a comunicat în data de 11.09.2017 că înregistrează o avarie pe reţeaua care alimentează cu energie termică primară punctele termice nr. 67, 144, 181, 182.
În consecinţă, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile noastre care asigură distribuţia energiei termice în perimetrul: str. Th. Burada, bd. I. C. Bratianu, bd. 1 Decembrie 1918, bd. 1 Mai.
Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
Pentru relaţii suplimentare abonaţii pot apela la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
În consecinţă, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile noastre care asigură distribuţia energiei termice în perimetrul: str. Th. Burada, bd. I. C. Bratianu, bd. 1 Decembrie 1918, bd. 1 Mai.
Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
Pentru relaţii suplimentare abonaţii pot apela la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii