Cum vor fi compensați abonații Telekom după incidentul de săptămâna trecută
Cum vor fi compensați abonații Telekom după incidentul de săptămâna trecută
12 Mar, 2018 18:11
ZIUA de Constanta
1995
Marime text
Săptămâna trecută, pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom au întâmpinat dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile.
Astăzi, abonații Telekom au primit un mesaj prin care compania îi anunță că la prima factură emisă după 11 martie vor primi o ajustare de abonament pentru o zi.
Redăm mesajul mai jos:
Sursă foto: Facebook
Astăzi, abonații Telekom au primit un mesaj prin care compania îi anunță că la prima factură emisă după 11 martie vor primi o ajustare de abonament pentru o zi.
Redăm mesajul mai jos:
Sursă foto: Facebook
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- cici 13 Mar, 2018 13:54 noi la firma nu am putut fi contactati de clienti. avem zilnic comenzi de cca 10000 euro de livrat . in ziua respectiva nu s-a livrat nimic iar a doua zi multe din comenzile intrate online s-au anulat intrucat erau urgente. Ei ne recompenseaza cu o zi de abonament cand noi am pierdut cca 10 000 euro ? e penibil. de luna viitoare iar ne va obliga patronul sa avem cate 2 nre de telefon... abia scapasem de regula cu 2 nre acum o sa revina iar ...