Cum vor fi compensați abonații Telekom după incidentul de săptămâna trecută
Cum vor fi compensați abonații Telekom după incidentul de săptămâna trecută
12 Mar, 2018 18:11
ZIUA de Constanta
2015
Marime text



Astăzi, abonații Telekom au primit un mesaj prin care compania îi anunță că la prima factură emisă după 11 martie vor primi o ajustare de abonament pentru o zi.
Redăm mesajul mai jos:

Sursă foto: Facebook
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- cici 13 Mar, 2018 13:54 noi la firma nu am putut fi contactati de clienti. avem zilnic comenzi de cca 10000 euro de livrat . in ziua respectiva nu s-a livrat nimic iar a doua zi multe din comenzile intrate online s-au anulat intrucat erau urgente. Ei ne recompenseaza cu o zi de abonament cand noi am pierdut cca 10 000 euro ? e penibil. de luna viitoare iar ne va obliga patronul sa avem cate 2 nre de telefon... abia scapasem de regula cu 2 nre acum o sa revina iar ...