Se închide total accesul auto și pietonal pe la Poarta 1 a Portului Constanţa
Se închide total accesul auto și pietonal pe la Poarta 1 a Portului Constanţa
10 Aug, 2017 10:55
ZIUA de Constanta
6267
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa a trimis un comunicat în care precizează că, pentru începerea lucrărilor de modernizare, de joi, 17 august 2017, se va închide total accesul auto și pietonal pe la Poarta 1 a Portului Constanța.
Traficul auto va fi deviat pe la Poarta 1 bis, precum și pe la toate celelalte porți de acces, iar traficul pietonal va fi permis pe la porțile 2 și 3.
La luarea acestor decizii s-a luat în calcul siguranța traficului pietonal în imediata apropiere a șantierului, precum și lipsa sistemelor de control și monitorizare a accesului în port.
Termenul estimat de finalizare a lucrărilor este mijlocul lunii mai 2018.
Lucrările de modernizare și sistematizare vor reconfigura zona de intrare în port, vizând fluidizarea circulației rutiere și pietonale. După implementarea proiectului se va realiza un tranzit mai rapid al zonei de acces port - oraș, care va veni în sprijinul lucrătorilor portuari.
Lucrarea a fost atribuită prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice, constructorul fiind SC Disan Expert SRL. Valoarea contractului atribuit este de 2.354.500,35 de lei.
Modernizarea și sistematizarea accesului în port pe la Poarta 1 fac parte din proiectul CIVITAS Portis, proiect european în care CN APM este partener.
„În cadrul acestui proiect se identifică proiecte de armonizare între Master Planul Portului Constanța și Planul de Mobilitate al municipiului Constanța, care urmăresc realizarea unui sistem de transport eficient, integrat, durabil și sigur, care să promoveze dezvoltarea și care să asigure o bună calitate a vieții“, se precizează în comunicatul CN APM SA Constanţa.
Potrivit informaţiilor publicate pe SEAP, au depus oferte de participare următorii agenţi economici:
- Gamaro Construct SRL, cu subcontractant River Transnav SRL;
- Mobitom SA, cu subcontractanţii SC Sielbol SRL, SC Almaclima SRL, SC Sol Gaz Term SRL, SC Tritech Group SRL, SC Getnic Construct Serv SRL;
- ABC Val SRL, cu subcontractanţii SC Uti Servicii şi Mentenanţă SA, SC Senator Industry SRL;
- Actaeon Invest SRL, lider de asociere, cu asociat SC Euromateria SRL;
- Ave Tebia SDRL, cu subcontractanţii SC Master SA, SC Petroconst SA;
- Setconstruct SRL, cu subcontractanţii SC Euro Construct SA, terţ susţinător Interconstruct SRL.
- Disan Expert SRL.
Aşa cum reiese din datele Registrului Comerţului, consultat pe 26 iulie, firma Disan Expert SRL a fost înmatriculată în anul 2003 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi în firmă sunt Victor Sîmboteanu, născut pe 10.05.1981, în Năvîrneţ, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social, şi Constantin Berdilă, născut pe 18.02.1978, în Cahul, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social. Cei doi asociaţi sunt şi administratorii firmei, care se ocupă de lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
„Noua structură va permite o altă intrare în portul Constanţa, o clădire modernă, în care se vor asigura spaţiile necesare autorităţilor care controlează accesul dinspre şi înspre port. De asemenea, va fi înlocuit turnul cu ceas, care nu mai funcţionează. Odată deschisă clădirea, vom putea desfiinţa tot felul de chioşcuri care nu se înscriu în planul arhitectural al intrării portului, astfel încât să putem avea o intrare civilizată“, declara, în luna aprilie a acestui an, directorul general al CN APM SA, Nicolae Dan TivilichiCitește și
Traficul auto va fi deviat pe la Poarta 1 bis, precum și pe la toate celelalte porți de acces, iar traficul pietonal va fi permis pe la porțile 2 și 3.
La luarea acestor decizii s-a luat în calcul siguranța traficului pietonal în imediata apropiere a șantierului, precum și lipsa sistemelor de control și monitorizare a accesului în port.
Termenul estimat de finalizare a lucrărilor este mijlocul lunii mai 2018.
Lucrările de modernizare și sistematizare vor reconfigura zona de intrare în port, vizând fluidizarea circulației rutiere și pietonale. După implementarea proiectului se va realiza un tranzit mai rapid al zonei de acces port - oraș, care va veni în sprijinul lucrătorilor portuari.
Lucrarea a fost atribuită prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice, constructorul fiind SC Disan Expert SRL. Valoarea contractului atribuit este de 2.354.500,35 de lei.
Modernizarea și sistematizarea accesului în port pe la Poarta 1 fac parte din proiectul CIVITAS Portis, proiect european în care CN APM este partener.
„În cadrul acestui proiect se identifică proiecte de armonizare între Master Planul Portului Constanța și Planul de Mobilitate al municipiului Constanța, care urmăresc realizarea unui sistem de transport eficient, integrat, durabil și sigur, care să promoveze dezvoltarea și care să asigure o bună calitate a vieții“, se precizează în comunicatul CN APM SA Constanţa.
Potrivit informaţiilor publicate pe SEAP, au depus oferte de participare următorii agenţi economici:
- Gamaro Construct SRL, cu subcontractant River Transnav SRL;
- Mobitom SA, cu subcontractanţii SC Sielbol SRL, SC Almaclima SRL, SC Sol Gaz Term SRL, SC Tritech Group SRL, SC Getnic Construct Serv SRL;
- ABC Val SRL, cu subcontractanţii SC Uti Servicii şi Mentenanţă SA, SC Senator Industry SRL;
- Actaeon Invest SRL, lider de asociere, cu asociat SC Euromateria SRL;
- Ave Tebia SDRL, cu subcontractanţii SC Master SA, SC Petroconst SA;
- Setconstruct SRL, cu subcontractanţii SC Euro Construct SA, terţ susţinător Interconstruct SRL.
- Disan Expert SRL.
Aşa cum reiese din datele Registrului Comerţului, consultat pe 26 iulie, firma Disan Expert SRL a fost înmatriculată în anul 2003 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi în firmă sunt Victor Sîmboteanu, născut pe 10.05.1981, în Năvîrneţ, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social, şi Constantin Berdilă, născut pe 18.02.1978, în Cahul, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social. Cei doi asociaţi sunt şi administratorii firmei, care se ocupă de lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
„Noua structură va permite o altă intrare în portul Constanţa, o clădire modernă, în care se vor asigura spaţiile necesare autorităţilor care controlează accesul dinspre şi înspre port. De asemenea, va fi înlocuit turnul cu ceas, care nu mai funcţionează. Odată deschisă clădirea, vom putea desfiinţa tot felul de chioşcuri care nu se înscriu în planul arhitectural al intrării portului, astfel încât să putem avea o intrare civilizată“, declara, în luna aprilie a acestui an, directorul general al CN APM SA, Nicolae Dan TivilichiCitește și
Citește și
-
O firmă din Constanţa deţinută de doi basarabeni se va ocupa de modernizarea clădirii post control Poarta 1 (document)
- Mai multe societăţi vor să modernizeze Poarta 1 a Portului Constanţa. Unele dintre ele, cu lipici la banii publici (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii