DN39 Constanța – Mangalia Circulația rutieră se desfășoară îngreunat la Agigea
DN39 Constanța – Mangalia: Circulația rutieră se desfășoară îngreunat la Agigea
29 Jul, 2016 19:58
ZIUA de Constanta
3872
Marime text
Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, la această oră, nu sunt anunțate drumuri naționale sau autostrăzi cu circulația oprită din cauza vreunui eveniment rutier.
Pe A2 București – Constanța, traficul rutier se desfășoară în condiții normale, fluent. Nici la stația de taxare de la Fetești nu sunt semnalate probleme. Amintim totuși că prin staţie se poate trece liber, în ambele sensuri, cu obligativitatea ca taxa de pod să se plătească înainte sau ulterior trecerii, până a doua zi, la ora 24, la oricare dintre staţiile autorizate de distribuire a carburanţilor sau prin SMS, de pe telefonul mobil, la numărul 7577 (detalii pe site-ul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România).
În judeţul Constanţa, pe DN39 Constanța – Mangalia, circulația rutieră se desfășoară mai îngreunat la Agigea, unde capacitatea de circulație a DN39 este diminuată din cauza lucrărilor care se execută la podul de la Agigea, două dintre cele patru benzi ale podului fiind închise (detalii pe pagina de internet a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România).
Pentru a ocoli zona podului în lucru de la Agigea (situat pe DN39), conducătorii auto care vin de pe autostrada A4, pot să folosească noul pod. Astfel, înainte de ieşirea de pe autostrada A4 în DN39, aceștia se pot încadra pe benzile din dreapta, care urcă pe pasarela peste DN39 (conform indicatorului TEM A4 - Port Constanţa), apoi, la finalul autostrăzii, la intersecţia cu sens giratoriu, urmează prima ieşire, trec peste noul pod şi ies de pe DN39A în DN39, peste pasarelă, la Eforie-Nord.
În sens invers (dinspre Mangalia), la ieşirea din Eforie-Nord, se virează dreapta pe DN39A (conform indicatorului RO-RO Port Sud Agigea, amplasat înainte de pasarelă), prima intersecţie cu sens giratoriu se părăseşte la a doua ieşire, iar după traversarea Canalului Dunăre-Marea Neagră pe noul pod se părăseşte primul sens giratoriu la a doua ieşire, după care se intră pe autostrada A4, pe pasarela peste DN39.
Precizare: şi pe această rută ocolitoare pot apărea probleme de trafic, fiind folosită de autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone (deoarece pe vechiul pod există restricţie de tonaj) şi de către cele care circulă spre şi dinspre port.
Pe DN1 Ploiești – Braşov, traficul rutier se desfășoară mai îngreunat la Comarnic, pe sensul de mers către Brașov, iar la Bușteni traficul este intens în ambele sensuri, însă nu sunt semnalate blocaje (autovehiculele sunt în mișcare).
De precizat este faptul că diminuarea capacităţii de circulaţie a DN1 este cauzată şi de trecerea de la două, la o bandă de circulaţie, la intrarea în localitatea Comarnic, pe sensul de mers către Braşov. Pentru evitarea aglomerației din zona stațiunilor montane de pe Valea Prahovei, conducătorii auto pot avea în vedere și rutele alternative:
- către Braşov
DN1A Ploieşti – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele;
- către Sinaia
DN7 Bucureşti – Bâldana, DN 71 Bâldana – Târgovişte – Fieni – Sinaia.
în zona Bran – Moeciu:
A1 Bucureşti – Piteşti, DN73 Piteşti – Braşov;
DN1 Bucureşti – Ploieşti – Predeal, DN73A Predeal – Râşnov, DN73 Râşnov – Bran – Moeciu.
În judeţul Argeş, pe DN7 Piteşti - Râmnicu-Vâlcea, în zona Valea Ursului, se execută lucrări de asfaltare la km 125, pe sensul de mers Râmnicu-Vâlcea – Pitești, circulația desfășurându-se îngreunat (pe celălalt sens, alternativ, dirijat).
Pentru prevenirea evenimentelor nedorite în trafic, conducătorii auto care se deplasează pe Autostrada A2 București – Constanța și pe A1 București – Pitești sunt sfătuiți:
să păstreze în mers o distanţă corespunzătoare, care să le permită să oprească în condiţii de siguranţă;
să respecte limitele legale de viteză;
să folosească luminile de întâlnire;
să se asigure şi să semnalizeze când schimbă banda de circulaţie;
să pună în funcţiune luminile de avarie când încheie o coloană care opreşte sau încetineşte brusc;
să acorde prioritate la ieşirea din spaţiile de servicii;
să nu circule sau să oprească pe banda de urgenţă, exceptând cazurile justificate;
în cazul în care observă, la plecare, că numărul de autovehicule aflate în trafic este foarte mare, să aştepte până ce intensitatea circulaţiei mai scade
Pe A2 București – Constanța, traficul rutier se desfășoară în condiții normale, fluent. Nici la stația de taxare de la Fetești nu sunt semnalate probleme. Amintim totuși că prin staţie se poate trece liber, în ambele sensuri, cu obligativitatea ca taxa de pod să se plătească înainte sau ulterior trecerii, până a doua zi, la ora 24, la oricare dintre staţiile autorizate de distribuire a carburanţilor sau prin SMS, de pe telefonul mobil, la numărul 7577 (detalii pe site-ul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România).
În judeţul Constanţa, pe DN39 Constanța – Mangalia, circulația rutieră se desfășoară mai îngreunat la Agigea, unde capacitatea de circulație a DN39 este diminuată din cauza lucrărilor care se execută la podul de la Agigea, două dintre cele patru benzi ale podului fiind închise (detalii pe pagina de internet a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România).
Pentru a ocoli zona podului în lucru de la Agigea (situat pe DN39), conducătorii auto care vin de pe autostrada A4, pot să folosească noul pod. Astfel, înainte de ieşirea de pe autostrada A4 în DN39, aceștia se pot încadra pe benzile din dreapta, care urcă pe pasarela peste DN39 (conform indicatorului TEM A4 - Port Constanţa), apoi, la finalul autostrăzii, la intersecţia cu sens giratoriu, urmează prima ieşire, trec peste noul pod şi ies de pe DN39A în DN39, peste pasarelă, la Eforie-Nord.
În sens invers (dinspre Mangalia), la ieşirea din Eforie-Nord, se virează dreapta pe DN39A (conform indicatorului RO-RO Port Sud Agigea, amplasat înainte de pasarelă), prima intersecţie cu sens giratoriu se părăseşte la a doua ieşire, iar după traversarea Canalului Dunăre-Marea Neagră pe noul pod se părăseşte primul sens giratoriu la a doua ieşire, după care se intră pe autostrada A4, pe pasarela peste DN39.
Precizare: şi pe această rută ocolitoare pot apărea probleme de trafic, fiind folosită de autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone (deoarece pe vechiul pod există restricţie de tonaj) şi de către cele care circulă spre şi dinspre port.
Pe DN1 Ploiești – Braşov, traficul rutier se desfășoară mai îngreunat la Comarnic, pe sensul de mers către Brașov, iar la Bușteni traficul este intens în ambele sensuri, însă nu sunt semnalate blocaje (autovehiculele sunt în mișcare).
De precizat este faptul că diminuarea capacităţii de circulaţie a DN1 este cauzată şi de trecerea de la două, la o bandă de circulaţie, la intrarea în localitatea Comarnic, pe sensul de mers către Braşov. Pentru evitarea aglomerației din zona stațiunilor montane de pe Valea Prahovei, conducătorii auto pot avea în vedere și rutele alternative:
- către Braşov
DN1A Ploieşti – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele;
- către Sinaia
DN7 Bucureşti – Bâldana, DN 71 Bâldana – Târgovişte – Fieni – Sinaia.
în zona Bran – Moeciu:
A1 Bucureşti – Piteşti, DN73 Piteşti – Braşov;
DN1 Bucureşti – Ploieşti – Predeal, DN73A Predeal – Râşnov, DN73 Râşnov – Bran – Moeciu.
În judeţul Argeş, pe DN7 Piteşti - Râmnicu-Vâlcea, în zona Valea Ursului, se execută lucrări de asfaltare la km 125, pe sensul de mers Râmnicu-Vâlcea – Pitești, circulația desfășurându-se îngreunat (pe celălalt sens, alternativ, dirijat).
Pentru prevenirea evenimentelor nedorite în trafic, conducătorii auto care se deplasează pe Autostrada A2 București – Constanța și pe A1 București – Pitești sunt sfătuiți:
să păstreze în mers o distanţă corespunzătoare, care să le permită să oprească în condiţii de siguranţă;
să respecte limitele legale de viteză;
să folosească luminile de întâlnire;
să se asigure şi să semnalizeze când schimbă banda de circulaţie;
să pună în funcţiune luminile de avarie când încheie o coloană care opreşte sau încetineşte brusc;
să acorde prioritate la ieşirea din spaţiile de servicii;
să nu circule sau să oprească pe banda de urgenţă, exceptând cazurile justificate;
în cazul în care observă, la plecare, că numărul de autovehicule aflate în trafic este foarte mare, să aştepte până ce intensitatea circulaţiei mai scade
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii