Facebook îi uneşte pe clienţii nemulţumiţi ai băncilor
Facebook îi uneşte pe clienţii nemulţumiţi ai băncilor
21 Sep, 2015 19:57
ZIUA de Constanta
2390
Marime text
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) primește zilnic în jur de 100 de reclamații din partea consumatorilor împotriva băncilor, a declarat, astăzi, președintele instituției, Marius Dunca.
„Scopul nostru, ca instituție, nu este să vă amendăm ci să găsim soluții amiabile. Avem șansa și cu Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor. Am și câte 100 de reclamații pe zi în ceea ce vă privește (împotriva băncilor - n.r.). Sunt o comunitate foarte mare clienții nemulțumiți, vorbesc foarte mult pe rețelele de socializare, discută, au avocați, au și argumente concrete. Uitați-vă câte procese are numai ANPC", a declarat şeful ANPC în cadrul unei conferinţe de presă, scrie cotidianul.ro.
Dunca susţine că băncile îşi pot câştiga reîncrederea consumatorilor doar prin respect faţă de aceştia prin contracte clare, transparente şi pe înţelesul tuturor.
Sursa foto: cotidianul.ro
„Scopul nostru, ca instituție, nu este să vă amendăm ci să găsim soluții amiabile. Avem șansa și cu Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor. Am și câte 100 de reclamații pe zi în ceea ce vă privește (împotriva băncilor - n.r.). Sunt o comunitate foarte mare clienții nemulțumiți, vorbesc foarte mult pe rețelele de socializare, discută, au avocați, au și argumente concrete. Uitați-vă câte procese are numai ANPC", a declarat şeful ANPC în cadrul unei conferinţe de presă, scrie cotidianul.ro.
Dunca susţine că băncile îşi pot câştiga reîncrederea consumatorilor doar prin respect faţă de aceştia prin contracte clare, transparente şi pe înţelesul tuturor.
Sursa foto: cotidianul.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii