Facebook pregăteşte introducerea de reclame în serviciul Messenger
Facebook pregăteşte introducerea de reclame în serviciul Messenger
26 Jan, 2017 22:06
ZIUA de Constanta
2124
Marime text
Facebook testează introducerea reclamelor în cadrul serviciului de comunicare Messenger, primele simulări urmând să aibă loc în următoarele săptămâni în Australia și Thailanda, scriu engadget.com și theverge.com, informează România TV.
Anunțată în urmă cu un an de zile pe rețelele de socializare, această formă de publicitate are rolul de a-i face pe utilizatori să interacționeze mai ușor cu branduri cunoscute pe canalul de Messenger, potrivit celor de la Facebook, care însă nu au indicat când vor lansa această funcționalitate la nivel internațional. Momentan, simulările vor avea rolul de a vedea cum funcționează această modalitate de publicitate și mai ales care va fi feedback-ul utilizatorilor serviciului Messenger, în condițiile în care, probabil, Facebook caută modalități de a obține avantaje în acest sens ținând cont de cei peste 1 miliard de utilizatori care folosesc această aplicație.
Potrivit Agerpres, tot joi, rețeaua de socializare Facebook a introdus un nou design al paginii dedicată opțiunilor și setărilor de confidențialitate, în încercarea de a o face mai ușor accesibilă. Noua versiune, care este mai prietenoasă pentru utilizatori, include 32 de ghiduri interactive în 44 de limbi străine.
Cei de la Facebook au dorit să anunțe aceste modificări chiar cu prilejul Zilei Informațiilor Confidențiale, compania indicând pe blogul propriu că în acest fel încearcă să crească nivelul de conștientizare asupra modului în care trebuie să ne protejăm informațiile în mediul online. Aceste modificări introduse nu schimbă politica Facebook de a împărtăși datele utilizatorilor săi cu companiile de publicitate.
Sursa foto: Go4it
Anunțată în urmă cu un an de zile pe rețelele de socializare, această formă de publicitate are rolul de a-i face pe utilizatori să interacționeze mai ușor cu branduri cunoscute pe canalul de Messenger, potrivit celor de la Facebook, care însă nu au indicat când vor lansa această funcționalitate la nivel internațional. Momentan, simulările vor avea rolul de a vedea cum funcționează această modalitate de publicitate și mai ales care va fi feedback-ul utilizatorilor serviciului Messenger, în condițiile în care, probabil, Facebook caută modalități de a obține avantaje în acest sens ținând cont de cei peste 1 miliard de utilizatori care folosesc această aplicație.
Potrivit Agerpres, tot joi, rețeaua de socializare Facebook a introdus un nou design al paginii dedicată opțiunilor și setărilor de confidențialitate, în încercarea de a o face mai ușor accesibilă. Noua versiune, care este mai prietenoasă pentru utilizatori, include 32 de ghiduri interactive în 44 de limbi străine.
Cei de la Facebook au dorit să anunțe aceste modificări chiar cu prilejul Zilei Informațiilor Confidențiale, compania indicând pe blogul propriu că în acest fel încearcă să crească nivelul de conștientizare asupra modului în care trebuie să ne protejăm informațiile în mediul online. Aceste modificări introduse nu schimbă politica Facebook de a împărtăși datele utilizatorilor săi cu companiile de publicitate.
Sursa foto: Go4it
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii