Grupul Rompetrol, partener al Festivalului Internațional George Enescu
Grupul Rompetrol, partener al Festivalului Internațional George Enescu
09 Sep, 2013 09:59
ZIUA de Constanta
1749
Marime text
Grupul Rompetrol continuă parteneriatul de susținere al celui mai important eveniment care promovează identitatea culturală a României - Festivalul Internațional George Enescu, ajuns in 2013 la cea de-a XXI-a ediție.
“Rompetrol este sinonim cu valorile timpurilor moderne, cu spiritul de inovație, succes și responsabilitate, fiind prima marcă romanească din sectorul petrolier care a cucerit în timp record piețele internaționale, cu activități și operațiuni extinse în 12 țări. Continuarea acestui parteneriat vine să întărească vocaţia internaţională a celor două branduri şi a produselor sale de excepție și, în mod direct, să contribuie la consolidarea unui brand de țară care promovează corect imaginea Romaniei în afara granițelor. Noi, oamenii din Rompetrol, suntem onorați și mândri să susținem un astfel de eveniment, să oferim publicului o parte din magia și muzica lui George Enescu!” – declară Mihaela Ungar, director Marketing și Comunicare al Grupului Rompetrol.
Festivalul ce se desfășoară în perioada 1 - 25 septembrie include o mare varietate de spectacole, în 4 locații de prestigiu din București, dar și în alte 8 orașe din țară.
Printre activitățile de care se leagă contribuția Rompetrol se numară cele două concerte susținute de Royal Philarmonic Orchestra la Sala Palatului în zilele de 27 și 28 septembrie, dirijate de Andrew Litton și Cristian Mandeal.
Festivalul “George Enescu”, care are loc o dată la doi ani, a fost înfiinţat în 1958 ca semn al recunoaşterii geniului enescian, pentru a omagia astfel viaţa şi creaţia marelui compozitor român. Primele ediţii ale acestui festival şi concurs au reunit nume sonore ale vieţii muzicale internaţionale ale acelei vremi, printre care s-au numărat Yehudi Menuhin, David Oistrach, Sviatoslav Richter şi Herbert von Karajan.
“Rompetrol este sinonim cu valorile timpurilor moderne, cu spiritul de inovație, succes și responsabilitate, fiind prima marcă romanească din sectorul petrolier care a cucerit în timp record piețele internaționale, cu activități și operațiuni extinse în 12 țări. Continuarea acestui parteneriat vine să întărească vocaţia internaţională a celor două branduri şi a produselor sale de excepție și, în mod direct, să contribuie la consolidarea unui brand de țară care promovează corect imaginea Romaniei în afara granițelor. Noi, oamenii din Rompetrol, suntem onorați și mândri să susținem un astfel de eveniment, să oferim publicului o parte din magia și muzica lui George Enescu!” – declară Mihaela Ungar, director Marketing și Comunicare al Grupului Rompetrol.
Festivalul ce se desfășoară în perioada 1 - 25 septembrie include o mare varietate de spectacole, în 4 locații de prestigiu din București, dar și în alte 8 orașe din țară.
Printre activitățile de care se leagă contribuția Rompetrol se numară cele două concerte susținute de Royal Philarmonic Orchestra la Sala Palatului în zilele de 27 și 28 septembrie, dirijate de Andrew Litton și Cristian Mandeal.
Festivalul “George Enescu”, care are loc o dată la doi ani, a fost înfiinţat în 1958 ca semn al recunoaşterii geniului enescian, pentru a omagia astfel viaţa şi creaţia marelui compozitor român. Primele ediţii ale acestui festival şi concurs au reunit nume sonore ale vieţii muzicale internaţionale ale acelei vremi, printre care s-au numărat Yehudi Menuhin, David Oistrach, Sviatoslav Richter şi Herbert von Karajan.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii