Începe totuși distribuirea tichetelor valorice pentru beneficiarii programului „Respect”
Începe totuși distribuirea tichetelor valorice pentru beneficiarii programului „Respect”
25 May, 2016 20:05
ZIUA de Constanta
2439
Marime text
În plină campanie electorală, cu o licitaţie contestată, Primăria municipiului Constanța a făcut pe naiba-n patru, cum se spune, și a anunțat
beneficiarii programului „RESPECT” că, începând cu data de 27 mai a.c., vor fi distribuite tichetele valorice prin Poșta Română.
Astfel:
• Beneficiarii care au depus cereri de înscriere până la data de 20 martie inclusiv vor primi două plicuri: unul cu opt tichete valorice și unul cu patru tichete valorice;
• Beneficiarii care au depus cereri de înscriere în perioada 21 martie - 20 aprilie inclusiv vor primi un plic cu patru tichete valorice.
Reamintim că tichetul este valabil până la data de 31.12.2016 și se distribuie numai pe baza actului de identitate în original. Cei care nu vor fi găsiți la domiciliu, la reședință sau la adresa de corespondență vor primi un aviz în care sunt înscrise adresa punctului, intervalul orar și data până la care își pot ridica tichetele valorice. Lista cu magazinele unde se pot utiliza tichetele valorice poate fi consultată pe site-ul Primăriei municipiului Constanța, www.primaria-constanta.ro, pe contul de facebook al instituției, precum și la pavilioanele de vară pentru pensionari.
Amintim că Primăria Municipiului Constanţa a organizat, în 28 martie, o procedură de achiziţii pentru atribuirea contractului „Servicii de realizare a imprimatelor şi a serviciilor ce constau în asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi distribuirea tichetelor valorice la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a persoanelor înscrise în Programul «Respect»“.
Patru agenţi economici au depus oferte de participare: SC Cuget Liber SA, Sodexo Pass România SRL, din Bucureşti, cu subcontractant Compania Naţională Poşta Română SA, Edenred Romania SRL, din Bucureşti, cu subcontractant Compania Naţională Poşta Română SA, şi Cheque Dejeuner Romania SRL, din Bucureşti, având ca subcontractant Compania Naţională Poşta Română SA.
Una dintre aceste firme a contestat licitaţia organizată de Primărie. Este vorba despre Societatea Edenred România SRL, care a formulat contestaţie la Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) împotriva Primăriei Constanţa în cadrul procedurii de atribuire a contractului. În data de 5 mai, CNSC a admis contestaţia în parte şi a dispus continuarea procedurii, în contradictoriu cu Primăria Constanţa, în ceea ce priveşte licitaţia organizată pentru atribuirea contractului de care vorbim. ”Edendred România” este o firmă deținută de o companie din Italia. Dar nu asta este important acum.
În acest sens, CNSC a anulat Raportul procedurii de atribuire nr. 56144/11.04.2016, în partea ce priveşte oferta contestatoarei şi rezultatul procedurii, şi comunicările privind rezultatul procedurii transmise contestatoarei şi ofertantei desemnate câştigătoare. De asemenea, Primăria Constanţa a fost obligată la reevaluarea ofertei SC Edenred România SRL şi la stabilirea rezultatului procedurii pentru achiziţia tichetelor valorice.
Contestatoarea a solicitat anularea deciziei autorităţii privind rezultatul procedurii, comunicată cu adresa nr. 56178/11.04.2016, a raportului procedurii şi a tuturor actelor subsecvente acestuia, obligarea autorităţii contractante la reevaluarea documentelor de calificare, a ofertelor şi la desemnarea ofertei câştigătoare, cu aplicarea corectă a tuturor dispoziţiilor legale incidente în materie, iar în subsidiar, în măsura în care se constată abateri grave de la prevederile legislative şi nu mai pot fi dispuse măsuri de remediere, anularea procedurii.
Până în acest moment, noi știm că acest contract contestat a fost atribuit, dar anunțul nu a fost publicat încă în SEAP. Așteptăm cu interes anunțul atribuirii contractului.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice sunt: Decebal Făgădau - viceprimar cu atribuţii de primar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar, Irina Roxana Pînzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Tănase Mişoc - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobe - şef Serviciu, Mihaela Talpalaru - director executiv, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bărdaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Serviciu, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Serviciu, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache -şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - director executiv, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu, Ionuţ Văduva - şef Serviciu, Georgeana Preoteasa - şef Serviciu, Noni Adrian Niculae Stângă - şef Birou, Elena Ghinea - şef Birou, Sanda Apostolide - şef Serviciu.
beneficiarii programului „RESPECT” că, începând cu data de 27 mai a.c., vor fi distribuite tichetele valorice prin Poșta Română.
Astfel:
• Beneficiarii care au depus cereri de înscriere până la data de 20 martie inclusiv vor primi două plicuri: unul cu opt tichete valorice și unul cu patru tichete valorice;
• Beneficiarii care au depus cereri de înscriere în perioada 21 martie - 20 aprilie inclusiv vor primi un plic cu patru tichete valorice.
Reamintim că tichetul este valabil până la data de 31.12.2016 și se distribuie numai pe baza actului de identitate în original. Cei care nu vor fi găsiți la domiciliu, la reședință sau la adresa de corespondență vor primi un aviz în care sunt înscrise adresa punctului, intervalul orar și data până la care își pot ridica tichetele valorice. Lista cu magazinele unde se pot utiliza tichetele valorice poate fi consultată pe site-ul Primăriei municipiului Constanța, www.primaria-constanta.ro, pe contul de facebook al instituției, precum și la pavilioanele de vară pentru pensionari.
Amintim că Primăria Municipiului Constanţa a organizat, în 28 martie, o procedură de achiziţii pentru atribuirea contractului „Servicii de realizare a imprimatelor şi a serviciilor ce constau în asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi distribuirea tichetelor valorice la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a persoanelor înscrise în Programul «Respect»“.
Patru agenţi economici au depus oferte de participare: SC Cuget Liber SA, Sodexo Pass România SRL, din Bucureşti, cu subcontractant Compania Naţională Poşta Română SA, Edenred Romania SRL, din Bucureşti, cu subcontractant Compania Naţională Poşta Română SA, şi Cheque Dejeuner Romania SRL, din Bucureşti, având ca subcontractant Compania Naţională Poşta Română SA.
Una dintre aceste firme a contestat licitaţia organizată de Primărie. Este vorba despre Societatea Edenred România SRL, care a formulat contestaţie la Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) împotriva Primăriei Constanţa în cadrul procedurii de atribuire a contractului. În data de 5 mai, CNSC a admis contestaţia în parte şi a dispus continuarea procedurii, în contradictoriu cu Primăria Constanţa, în ceea ce priveşte licitaţia organizată pentru atribuirea contractului de care vorbim. ”Edendred România” este o firmă deținută de o companie din Italia. Dar nu asta este important acum.
În acest sens, CNSC a anulat Raportul procedurii de atribuire nr. 56144/11.04.2016, în partea ce priveşte oferta contestatoarei şi rezultatul procedurii, şi comunicările privind rezultatul procedurii transmise contestatoarei şi ofertantei desemnate câştigătoare. De asemenea, Primăria Constanţa a fost obligată la reevaluarea ofertei SC Edenred România SRL şi la stabilirea rezultatului procedurii pentru achiziţia tichetelor valorice.
Contestatoarea a solicitat anularea deciziei autorităţii privind rezultatul procedurii, comunicată cu adresa nr. 56178/11.04.2016, a raportului procedurii şi a tuturor actelor subsecvente acestuia, obligarea autorităţii contractante la reevaluarea documentelor de calificare, a ofertelor şi la desemnarea ofertei câştigătoare, cu aplicarea corectă a tuturor dispoziţiilor legale incidente în materie, iar în subsidiar, în măsura în care se constată abateri grave de la prevederile legislative şi nu mai pot fi dispuse măsuri de remediere, anularea procedurii.
Până în acest moment, noi știm că acest contract contestat a fost atribuit, dar anunțul nu a fost publicat încă în SEAP. Așteptăm cu interes anunțul atribuirii contractului.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice sunt: Decebal Făgădau - viceprimar cu atribuţii de primar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar, Irina Roxana Pînzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Tănase Mişoc - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobe - şef Serviciu, Mihaela Talpalaru - director executiv, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bărdaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Serviciu, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Serviciu, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache -şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - director executiv, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu, Ionuţ Văduva - şef Serviciu, Georgeana Preoteasa - şef Serviciu, Noni Adrian Niculae Stângă - şef Birou, Elena Ghinea - şef Birou, Sanda Apostolide - şef Serviciu.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii