info-sud-est.ro „Polaris 2” - Afișajul stradal din Constanța, 15 ani de monopol pentru Seaview Media (documente)
info-sud-est.ro: „Polaris 2” - Afișajul stradal din Constanța, 15 ani de monopol pentru Seaview Media (documente)
08 Jul, 2016 11:10
ZIUA de Constanta
4696
Marime text
• În anul 2004, Radu Mazăre a semnat un contract de colaborare cu o firmă care a obținut monopolul pe întreaga activitate de afișaj, reclamă și publicitate pe domeniul public și privat al municipiului Constanța. Contractul a fost semnat pe o perioadă de 15 ani.
• Taxele percepute în contractul semnat de Radu Mazăre în anul 2004 sunt de 13 ori mai mici decât taxele prevăzute în contractele semnate de predecesorul său, în anul 2000. În afara sezonului estival, taxele sunt micșorate cu 25%, iar societatea nu este obligată să plătească taxa de colaborare dacă panourile nu sunt ocupate cu reclame.
• Doi dintre asociații firmei sunt Ionuț Barbu și Elan Schwartzenberg. Firmele administrate de Ionuț Barbu au mai primit de la Primăria Constanța două contracte în valoare de 340.000 de euro, finanțări nerambursabile în valoare de 600.000 de euro și alți 400.000 de euro de la Consiliul Județean Constanța.
De la 122,5 euro la 9,27 euro pentru un panou de 24 mp.
În 2 iulie 2004, Primăria Constanța, reprezentantă de Radu Mazăre, semna contractul de colaborare nr. 86215, „în baza HCLM nr. 197/17.04.2003, Dispoziția nr. 1200/11.05.2004 și hotărârea Comisiei de evaluare nr. 78620/14.06.2004”.
Părțile semnatare au fost Municipiul Constanța, prin Radu Ștefan Mazăre, și SC Seaview Media SRL, prin administrator unic Alina Elena Iacovici.
Două luni mai târziu după semnarea contractului, conducerea firmei a fost preluată de Ionuț Barbu (cel care avea să îi devină soț Alinei Elena Iacovici), care este și în prezent administratorul SC Seaview Media SRL.
Obiectul contractului este „realizarea, în comun, a activității de afișaj, reclamă și publicitate pe domeniul public și privat al municipiul Constanța”.
Prin activitatea de reclamă și publicitate se înțelegea, conform contractului, „orice formă de promovare a unui produs, serviciu, marcă, activitate, firmă (…) realizată prin: amplasare de suporturi cu scop publicitar (outdoor) fixe sau mobile indiferent de dimensiuni, acțiuni sau manifestări promoționale în scopul promovării sau cunoașterii unei firme, mărci, produs, serviciu sau activitate, sampling”.
Durata colaborării este de 15 ani cu posibilitatea prelungirii „pentru o durată similară”, prin acordul părților. Așadar, contractul este valabil până în anul 2019.
Taxa de colaborare stabilită prin contract este, după cum urmează:
•3,09 euro/lună/panou – pentru panouri publicitare cu suprafața de expunere mai mică sau egală cu 2 mp/față
•6,18 euro/lună/panou – pentru panouri publicitare cu suprafața de expunere între 2 și 5 mp/față
•9,27 euro/lună/panou – pentru panouri publicitare cu suprafața de expunere între 5 și 24 mp/față
•12,36 euro/lună/panou – pentru panouri publicitare cu suprafața de expunere peste 24 mp/față
•5,15 euro/zi de campanie/locație – pentru sampling și campanii promoționale
•0,206 euro/zi de campanie/rulotă – pentru rulote cu scop publicitar
•10,3 euro/bucată/lună – pentru bannerul amplasat în scop publicitar
•2,06 euro/lună/stâlp – pentru minipanouri, casete sau steaguri montate pe stâlpi.
Art.5.3 prevede că în perioadele cuprinse între 1 ianuarie - 31 martie și 1 octombrie - 31 decembrie, taxa de colaborare se diminuează cu 25%.
La Art.5.4. Se precizează că taxele de colaborare vor fi plătite numai pentru suporturile publicitare ocupate cu reclamă, respectiv numărul de zile din luna de referință, iar afișarea siglei sau denumirii SC Seaview Media SRL, a numărului de telefon sau a logoului acestei firme precum și reclama proprie nu vor fi considerate reclamă publicitară și nu se va percepe taxă de colaborare pentru acestea.
Altfel spus, SC Seaview Media SRL își poate face reclamă gratuit folosind toate panourile publicitare din oraș și nimeni nu se poate opune.
Contractul dintre Primăria Constanța și SC Seaview Media SRL, încheiat în anul 2004 îl puteţi vizualiza în secţiunea „Documente“.
Materialul complet pe info-sud-est.ro
• Taxele percepute în contractul semnat de Radu Mazăre în anul 2004 sunt de 13 ori mai mici decât taxele prevăzute în contractele semnate de predecesorul său, în anul 2000. În afara sezonului estival, taxele sunt micșorate cu 25%, iar societatea nu este obligată să plătească taxa de colaborare dacă panourile nu sunt ocupate cu reclame.
• Doi dintre asociații firmei sunt Ionuț Barbu și Elan Schwartzenberg. Firmele administrate de Ionuț Barbu au mai primit de la Primăria Constanța două contracte în valoare de 340.000 de euro, finanțări nerambursabile în valoare de 600.000 de euro și alți 400.000 de euro de la Consiliul Județean Constanța.
De la 122,5 euro la 9,27 euro pentru un panou de 24 mp.
În 2 iulie 2004, Primăria Constanța, reprezentantă de Radu Mazăre, semna contractul de colaborare nr. 86215, „în baza HCLM nr. 197/17.04.2003, Dispoziția nr. 1200/11.05.2004 și hotărârea Comisiei de evaluare nr. 78620/14.06.2004”.
Părțile semnatare au fost Municipiul Constanța, prin Radu Ștefan Mazăre, și SC Seaview Media SRL, prin administrator unic Alina Elena Iacovici.
Două luni mai târziu după semnarea contractului, conducerea firmei a fost preluată de Ionuț Barbu (cel care avea să îi devină soț Alinei Elena Iacovici), care este și în prezent administratorul SC Seaview Media SRL.
Obiectul contractului este „realizarea, în comun, a activității de afișaj, reclamă și publicitate pe domeniul public și privat al municipiul Constanța”.
Prin activitatea de reclamă și publicitate se înțelegea, conform contractului, „orice formă de promovare a unui produs, serviciu, marcă, activitate, firmă (…) realizată prin: amplasare de suporturi cu scop publicitar (outdoor) fixe sau mobile indiferent de dimensiuni, acțiuni sau manifestări promoționale în scopul promovării sau cunoașterii unei firme, mărci, produs, serviciu sau activitate, sampling”.
Durata colaborării este de 15 ani cu posibilitatea prelungirii „pentru o durată similară”, prin acordul părților. Așadar, contractul este valabil până în anul 2019.
Taxa de colaborare stabilită prin contract este, după cum urmează:
•3,09 euro/lună/panou – pentru panouri publicitare cu suprafața de expunere mai mică sau egală cu 2 mp/față
•6,18 euro/lună/panou – pentru panouri publicitare cu suprafața de expunere între 2 și 5 mp/față
•9,27 euro/lună/panou – pentru panouri publicitare cu suprafața de expunere între 5 și 24 mp/față
•12,36 euro/lună/panou – pentru panouri publicitare cu suprafața de expunere peste 24 mp/față
•5,15 euro/zi de campanie/locație – pentru sampling și campanii promoționale
•0,206 euro/zi de campanie/rulotă – pentru rulote cu scop publicitar
•10,3 euro/bucată/lună – pentru bannerul amplasat în scop publicitar
•2,06 euro/lună/stâlp – pentru minipanouri, casete sau steaguri montate pe stâlpi.
Art.5.3 prevede că în perioadele cuprinse între 1 ianuarie - 31 martie și 1 octombrie - 31 decembrie, taxa de colaborare se diminuează cu 25%.
La Art.5.4. Se precizează că taxele de colaborare vor fi plătite numai pentru suporturile publicitare ocupate cu reclamă, respectiv numărul de zile din luna de referință, iar afișarea siglei sau denumirii SC Seaview Media SRL, a numărului de telefon sau a logoului acestei firme precum și reclama proprie nu vor fi considerate reclamă publicitară și nu se va percepe taxă de colaborare pentru acestea.
Altfel spus, SC Seaview Media SRL își poate face reclamă gratuit folosind toate panourile publicitare din oraș și nimeni nu se poate opune.
Contractul dintre Primăria Constanța și SC Seaview Media SRL, încheiat în anul 2004 îl puteţi vizualiza în secţiunea „Documente“.
Materialul complet pe info-sud-est.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii