Informaţiile, socializarea şi e-content-ul – la mare preţ online
Informaţiile, socializarea şi e-content-ul – la mare preţ onlineDe asemenea, pe internet, se citesc bloguri sau forumuri (36,15%), se urmăresc clipuri şi filmuleţe online (35,35%) sau se joacă jocuri online (25,18%), se caută informaţii financiare sau de afaceri (22,32%), se vizionează programe TV online (16,19%) sau se derulează alte tipuri de activităţi (2,59%).
Astfel, cele mai vizitate categoriile de site-uri sunt ziarele şi revistele online (63,93%), comunităţile online (Hi5, LinkedIn sau Facebook - 49,92%) şi site-urile cu locuri de muncă (36,53%). Pe locurile următoare în preferinţele internauţilor se află site-urile auto (23,80%), cele de Internet banking (23,63%), comerţ electronic (25,41%), turism (19,76%), cele cu profil imobiliar (11,93%) şi site-uri pentru adulţi (11,69%), precum şi alte tipuri de site-uri.
În ceea ce priveşte cele mai căutate informaţii online, pe primul loc se află cele referitoare la medicină, sănătate şi alimentaţie (50,12%), evenimente / ştiri despre România (43,77%), computere, software, IT & Internet (40,31%), dar şi acelea vizând familia şi viaţa de cuplu (39,41%), ştiinţa şi tehnică (35,39%), turismul, călătoriile şi vacanţele (34,92%), copiii şi educaţia lor (32,80%) sau datele referitoare la bucătărie / reţete culinare (32,22%).
De asemenea, tot online, utilizatorii români de internet se informează şi despre: evenimente culturale, muzică, teatru sau cinema; teste, jocuri, cuvinte încrucişate; modă, cosmetică, frumuseţe şi întreţinere; problemele sociale; economie, finanţe, bănci, curs valutar sau bursă; natură şi mediu; psihologie, paranormal, astrologie şi religie; auto moto; monden; programe şi recomandări TV; concursuri; evenimente sportive; sfaturi / idei pentru casă şi grădină; mică publicitate/ anunţuri; politică; publicitate/reclame.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp