ING va returna clienților comisioanele aferente retragerilor de numerar de la alte bănci, după blocarea sistemului de ieri
ING va returna clienților comisioanele aferente retragerilor de numerar de la alte bănci, după blocarea sistemuluiTot aici, banca va suporta costurile adiționale generate de indisponibilitatea plăților cu cardul, informează Agerpres.
În același timp, banca precizează că blocajul serverelor băncii și sistemul de stocare a datelor a fost provocat în urma unui test planificat efectuat în centrul de date al ING, pentru sistemul de stingere a incendiilor.
„Sâmbătă, 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul nostru de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever și neașteptat mai multe servere și sistemul de stocare a datelor. Primele probleme au început să apară după ora 13:00. Au fost afectate toate serviciile conectate sistemului de stocare a datelor, respectiv tranzacții cu cardul, operațiuni la bancomat, serviciul de internet banking, sistemele de comunicare și website-ul www.ing.ro. În consecință, o mare parte din tranzacții nu au putut fi procesate și comunicarea cu clienții a fost întârziată (...) Ne cerem scuze, încă o dată, pentru situațiile neplăcute pe care le-au întâmpinat clienții noștri și ne asumăm responsabilitatea pentru problemele cauzate. Astfel, vom returna clienților comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor bănci efectuate ieri. Avem, de asemenea, în vedere acoperirea costurilor adiționale generate clienților afectați de indisponibilitatea plăților cu cardul. În ciuda acestui incident excepțional și fără precedent în istoria ING România, prioritatea noastră rămâne asigurarea de servicii financiare la nivelul înalt de așteptări cu care ne-am obișnuit clienții de-a lungul anilor', se arată în comunicarea băncii.
Citește și: ING - Rețeaua de ATM-uri și serviciul Home'Bank sunt indisponibile
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp