ISJ Constanța, anunț importat pentru personalul didactic pensionat care solicită reîncadrarea în funcţie
ISJ Constanța, anunț importat pentru personalul didactic pensionat care solicită reîncadrarea în funcţie
10 Feb, 2019 10:05
ZIUA de Constanta
4706
Marime text
Inspectoratul Școlar Județean Constanța a publicat informații utile pentru personalul didactic pensionat care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 59 alin. (1) din Metodologie şi solicită reîncadrarea în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării.
Astfel, în perioada 6-7 mai, vor fi depuse și înregistrate cererile la secretariatele unităților de învățământ. Acestea vor fi analizate de către consiliile profesorale ale unităților de învățământ până pe data de 8 mai. Între 8-9 mai, este programată comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului/refuzului privind reîncadrarea în funcția de personal didactic, în anul școlar 2019-2020, a personalului didactic pensionat care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 59 alin. (1) din Metodologie, precum şi a personalului didactic prevăzut la art. 60 din Metodologie.
Până pe 13 mai, urmează validarea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listelor finale cuprinzând personalul didactic titular pensionat care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 59 alin. (1) din Metodologie şi a solicitat reîncadrarea în funcția de personal didactic, precum şi a personalului didactic prevăzut la art. 60 din Metodologie. Contestațiile vor fi depuse și înregistrate sediile inspectoratelor școlare între 13-14 mai. Acestea vor fi soluționate de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar până pe 15 mai. Între 16 și 24 mai, vor fi emise și comunicate deciziile.
Astfel, în perioada 6-7 mai, vor fi depuse și înregistrate cererile la secretariatele unităților de învățământ. Acestea vor fi analizate de către consiliile profesorale ale unităților de învățământ până pe data de 8 mai. Între 8-9 mai, este programată comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului/refuzului privind reîncadrarea în funcția de personal didactic, în anul școlar 2019-2020, a personalului didactic pensionat care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 59 alin. (1) din Metodologie, precum şi a personalului didactic prevăzut la art. 60 din Metodologie.
Până pe 13 mai, urmează validarea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listelor finale cuprinzând personalul didactic titular pensionat care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 59 alin. (1) din Metodologie şi a solicitat reîncadrarea în funcția de personal didactic, precum şi a personalului didactic prevăzut la art. 60 din Metodologie. Contestațiile vor fi depuse și înregistrate sediile inspectoratelor școlare între 13-14 mai. Acestea vor fi soluționate de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar până pe 15 mai. Între 16 și 24 mai, vor fi emise și comunicate deciziile.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii