Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
03:58 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Managerul Complexului Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa află pe 25 aprilie dacă a trecut de evaluarea anuală a Consiliului Judeţean

ro

22 Apr, 2018 12:10 2205 Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa a demarat evaluarea managerului Complexului Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa, Adrian Bîlbă, în baza Regulamentului de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului  pe anul 2017 de la Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa, adoptat recent.
Evaluarea  managementului  de  către  Consiliul  Județean  Constanța pentru Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa, denumită în continuare instituţia, se realizează în conformitate cu dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008
privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată prin Legea  nr.  269/2009,  cu  modificările  şi  completările  ulterioare,  denumită  în  continuare  ordonanţa  de urgenţă, coroborate cu prevederile prezentului regulament-cadru.
Prezentul regulament-cadru reglementează procedura prin care autoritatea verifică modul în care au fost  realizate obligaţiile asumate prin contractul de management în  raport cu resursele financiare alocate  în  anul  2017(stabilită  în  contractul  de  management)  şi  prevederile  sale  se  aplică  pentruperioada: de la  01 ianuarie la  31 decembrie 2017.
Evaluarea managementului este organizată în două etape, astfel:prima etapă: analiza raportului de activitate
pe  anul  2017 întocmit de managerul instituţiei publice de cultură–Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa;
a  doua  etapă:  susţinerea  raportului  de  activitate  de  către  manager  în  cadrul  unui  interviu, desfăşurat  la  sediul  autorităţii,  în  speţă  la  sediul Direcţiei de  Turism  şi  Coordonarea  Instituţiilor  de Cultură Subordonate din Aleea Magnoliei nr.2, Bl.L.4, Constanţa, conform deciziei autorităţii.
Evaluarea managementului din perioada prevăzută la art.2 se desfăşoară conform următorului
calendar:februarie  –06 martie 2018, depunerea raportului de activitate pe anul 2017; 02 aprilie –05 aprilie 2018, întocmirea referatelor-analiză de către secretariatul comisiei; 05  aprilie–18  aprilie  2018,  analiza  raportului  de  activitate pe  anul  2017
şi a referatelor -analiză de către comisia de evaluare;) 18 aprilie 2018, susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu; e)  19  aprilie  2018 - aducerea la cunoştinţa managerului a rezultatului evaluăriipe  anul  2017,  a notei şi a concluziilor raportului întocmit de comisia de evaluare, în termen de 24 de ore de la încheierea procedurii de evaluare, conform art. 41 alin. (3) din ordonanţa de urgenţă; 20 aprilie–24 aprilie 2018 depunerea contestaţiilor, în termen de 3 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului; 25 aprilie 2018 - comunicarea rezultatului final ale evaluării pe anul 2017, prin afişare pe site-ul autorităţii, în termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestaţii sau, după caz, de la data soluţionării acestora.
Secretariatul  comisiei  este  format  din  câte  un  reprezentant  al  compartimentului  de specialitate,  dacă  acesta  există,  al  compartimentului  juridic,  al  compartimentului  economic  şi  al compartimentului resurse umane din cadrul aparatului de lucru
al autorităţii: Magiru Elena–Inspector superior, Serviciul Resurse Umane Salarizare; Iordache Elena Mihaela–Şef Serviciul Financiar,
Direcţia Generală Economico Financiară; Musteaţă Ana –Inspector superior, Direcţia de Turism şi Coordonarea Instituţiilor de Cultură
Subordonate; Simionescu Ileana –Consilier juridic, Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică.
 

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii