Managerul Complexului Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa află pe 25 aprilie dacă a trecut de evaluarea anuală a Consiliului Judeţean
Managerul Complexului Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa află pe 25 aprilie dacă a trecut de evaluarea
22 Apr, 2018 12:10
ZIUA de Constanta
2189
Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa a demarat evaluarea managerului Complexului Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa, Adrian Bîlbă, în baza Regulamentului de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului pe anul 2017 de la Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa, adoptat recent.
Evaluarea managementului de către Consiliul Județean Constanța pentru Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa, denumită în continuare instituţia, se realizează în conformitate cu dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008
privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare ordonanţa de urgenţă, coroborate cu prevederile prezentului regulament-cadru.
Prezentul regulament-cadru reglementează procedura prin care autoritatea verifică modul în care au fost realizate obligaţiile asumate prin contractul de management în raport cu resursele financiare alocate în anul 2017(stabilită în contractul de management) şi prevederile sale se aplică pentruperioada: de la 01 ianuarie la 31 decembrie 2017.
Evaluarea managementului este organizată în două etape, astfel:prima etapă: analiza raportului de activitate
pe anul 2017 întocmit de managerul instituţiei publice de cultură–Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa;
a doua etapă: susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu, desfăşurat la sediul autorităţii, în speţă la sediul Direcţiei de Turism şi Coordonarea Instituţiilor de Cultură Subordonate din Aleea Magnoliei nr.2, Bl.L.4, Constanţa, conform deciziei autorităţii.
Evaluarea managementului din perioada prevăzută la art.2 se desfăşoară conform următorului
calendar:februarie –06 martie 2018, depunerea raportului de activitate pe anul 2017; 02 aprilie –05 aprilie 2018, întocmirea referatelor-analiză de către secretariatul comisiei; 05 aprilie–18 aprilie 2018, analiza raportului de activitate pe anul 2017
şi a referatelor -analiză de către comisia de evaluare;) 18 aprilie 2018, susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu; e) 19 aprilie 2018 - aducerea la cunoştinţa managerului a rezultatului evaluăriipe anul 2017, a notei şi a concluziilor raportului întocmit de comisia de evaluare, în termen de 24 de ore de la încheierea procedurii de evaluare, conform art. 41 alin. (3) din ordonanţa de urgenţă; 20 aprilie–24 aprilie 2018 depunerea contestaţiilor, în termen de 3 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului; 25 aprilie 2018 - comunicarea rezultatului final ale evaluării pe anul 2017, prin afişare pe site-ul autorităţii, în termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestaţii sau, după caz, de la data soluţionării acestora.
Secretariatul comisiei este format din câte un reprezentant al compartimentului de specialitate, dacă acesta există, al compartimentului juridic, al compartimentului economic şi al compartimentului resurse umane din cadrul aparatului de lucru
al autorităţii: Magiru Elena–Inspector superior, Serviciul Resurse Umane Salarizare; Iordache Elena Mihaela–Şef Serviciul Financiar,
Direcţia Generală Economico Financiară; Musteaţă Ana –Inspector superior, Direcţia de Turism şi Coordonarea Instituţiilor de Cultură
Subordonate; Simionescu Ileana –Consilier juridic, Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică.
Evaluarea managementului de către Consiliul Județean Constanța pentru Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa, denumită în continuare instituţia, se realizează în conformitate cu dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008
privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare ordonanţa de urgenţă, coroborate cu prevederile prezentului regulament-cadru.
Prezentul regulament-cadru reglementează procedura prin care autoritatea verifică modul în care au fost realizate obligaţiile asumate prin contractul de management în raport cu resursele financiare alocate în anul 2017(stabilită în contractul de management) şi prevederile sale se aplică pentruperioada: de la 01 ianuarie la 31 decembrie 2017.
Evaluarea managementului este organizată în două etape, astfel:prima etapă: analiza raportului de activitate
pe anul 2017 întocmit de managerul instituţiei publice de cultură–Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa;
a doua etapă: susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu, desfăşurat la sediul autorităţii, în speţă la sediul Direcţiei de Turism şi Coordonarea Instituţiilor de Cultură Subordonate din Aleea Magnoliei nr.2, Bl.L.4, Constanţa, conform deciziei autorităţii.
Evaluarea managementului din perioada prevăzută la art.2 se desfăşoară conform următorului
calendar:februarie –06 martie 2018, depunerea raportului de activitate pe anul 2017; 02 aprilie –05 aprilie 2018, întocmirea referatelor-analiză de către secretariatul comisiei; 05 aprilie–18 aprilie 2018, analiza raportului de activitate pe anul 2017
şi a referatelor -analiză de către comisia de evaluare;) 18 aprilie 2018, susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu; e) 19 aprilie 2018 - aducerea la cunoştinţa managerului a rezultatului evaluăriipe anul 2017, a notei şi a concluziilor raportului întocmit de comisia de evaluare, în termen de 24 de ore de la încheierea procedurii de evaluare, conform art. 41 alin. (3) din ordonanţa de urgenţă; 20 aprilie–24 aprilie 2018 depunerea contestaţiilor, în termen de 3 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului; 25 aprilie 2018 - comunicarea rezultatului final ale evaluării pe anul 2017, prin afişare pe site-ul autorităţii, în termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestaţii sau, după caz, de la data soluţionării acestora.
Secretariatul comisiei este format din câte un reprezentant al compartimentului de specialitate, dacă acesta există, al compartimentului juridic, al compartimentului economic şi al compartimentului resurse umane din cadrul aparatului de lucru
al autorităţii: Magiru Elena–Inspector superior, Serviciul Resurse Umane Salarizare; Iordache Elena Mihaela–Şef Serviciul Financiar,
Direcţia Generală Economico Financiară; Musteaţă Ana –Inspector superior, Direcţia de Turism şi Coordonarea Instituţiilor de Cultură
Subordonate; Simionescu Ileana –Consilier juridic, Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii