Master Plan-ul, motiv de nemulţumiri Operatorii Portuari solicită revocarea proiectului pentru Portul Constanţa
Master Plan-ul, motiv de nemulţumiri: Operatorii Portuari solicită revocarea proiectului pentru Portul Constanţa
10 Feb, 2015 10:35
ZIUA de Constanta
1768
Marime text
Organizaţia Patronală „Operatorul Portuar” Constanţa şi Federaţia Naţională a Sindicatelor Portuare au remis azi, un comunicat de presă redacţiei, prin care arată că, deşi CN APM a susţinut că Ernst & Young – INROS LACKNER SE în procesul de elaborare, a a avut atât consultări individuale cu agenţii economici, cât şi cu factori de decizie din cadrul „Operatorului Portuar”, acest lucru nu s-a întâmplat niciodată.
„ Reprezentanţii Organizaţiei Patronale, în pofida numeroaselor solicitări adresate consultantului în vederea implicării sale în procesul de elaborare şi implementare a Master Planului, nu au fost invitaţi la niciuna dintre şedinţele de lucru ale acestuia.”, se arată în comunicatul de presă.
De asemenea, operatorii portuari atrag atenţia că există o lipsa de concordanţă între Master Planul pentru Portul Constanţa şi Master Planul General de Transport al României. Aceştia susţin că sunt de părere că strategia de dezvoltare a transportului maritim din România a fost stabilită prin Master Planul General având la baza situaţia de fapt din anul 2014.
„Organizaţia Patronală, în numele membrilor săi, a solicitat revocarea în totalitate a Master Planului pentru Portul Constanţa”, se arată în documentul citat.
„ Reprezentanţii Organizaţiei Patronale, în pofida numeroaselor solicitări adresate consultantului în vederea implicării sale în procesul de elaborare şi implementare a Master Planului, nu au fost invitaţi la niciuna dintre şedinţele de lucru ale acestuia.”, se arată în comunicatul de presă.
De asemenea, operatorii portuari atrag atenţia că există o lipsa de concordanţă între Master Planul pentru Portul Constanţa şi Master Planul General de Transport al României. Aceştia susţin că sunt de părere că strategia de dezvoltare a transportului maritim din România a fost stabilită prin Master Planul General având la baza situaţia de fapt din anul 2014.
„Organizaţia Patronală, în numele membrilor săi, a solicitat revocarea în totalitate a Master Planului pentru Portul Constanţa”, se arată în documentul citat.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii