Ministerul Mediului organizează “Programul Rabla 2015”
Ministerul Mediului organizează “Programul Rabla 2015”
23 Jan, 2015 09:21
ZIUA de Constanta
3023
Marime text
Ministerul Mediului a anunţat că va organiza şi în 2015 programul Rabla, în ciuda faptului că Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) informa anul trecut că susţine încheierea acestui program şi înlocuirea sa cu unul „actualizat“, relatează Ziarul Financiar în ediţia sa online.
În total, între anii 2005 şi 2014 în care s-a derulat programul Rabla s-au casat aproape jumătate de milion de maşini vechi şi s-au vândut aproape 236.000 de autoturisme noi
Anul trecut, în cadrul programului Rabla au fost alocate 23.000 de tichete, dintre care 20.000 pentru persoane fizice şi 3.000 pentru firme şi instituţii publice. În 2014, prin programul de casare s-au achiziţionat 17.030 de automobile noi de către persoane fizice şi 3.361 de către persoane juridice. În total, anul trecut s-au casat 20.391 de maşini vechi înlocuite de autoturisme noi.
În Bucureşti au fost casate 4.607 de maşini vechi şi cumpărate 6.041 de maşini noi, potrivit Mediafax, în timp ce în judeţul Constanţa au fost 908 casări, dar 1.090 de maşini noi cumpărate cu tichetul Rabla
În total, între anii 2005 şi 2014 în care s-a derulat programul Rabla s-au casat aproape jumătate de milion de maşini vechi şi s-au vândut aproape 236.000 de autoturisme noi
Anul trecut, în cadrul programului Rabla au fost alocate 23.000 de tichete, dintre care 20.000 pentru persoane fizice şi 3.000 pentru firme şi instituţii publice. În 2014, prin programul de casare s-au achiziţionat 17.030 de automobile noi de către persoane fizice şi 3.361 de către persoane juridice. În total, anul trecut s-au casat 20.391 de maşini vechi înlocuite de autoturisme noi.
În Bucureşti au fost casate 4.607 de maşini vechi şi cumpărate 6.041 de maşini noi, potrivit Mediafax, în timp ce în judeţul Constanţa au fost 908 casări, dar 1.090 de maşini noi cumpărate cu tichetul Rabla
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii