Mirciștii au obţinut un loc fruntaș la concursul Creativity & Innovation Challenge
Mirciștii au obţinut un loc fruntaș la concursul Creativity & Innovation Challenge
25 May, 2014 18:03
ZIUA de Constanta
2031
Marime text
O echipă de elevi a Colegiului Naţional „Mircea cel Bătrân” a obţinut locul al treilea în cadrul competiţiei Creativity & Innovation Challenge, care a avut ca temă „Concepeți o aplicație pentru tehnologia mobilă prin care voi și familia voastră să vă administrați mai bine bugetul”, se arată într-un comunicat de presă.
Proiectul mirciştilor a concurat cu alte 11 lucrări aparţinând echipelor intrate în finala concursului, din București, Brașov, Constanța, Iași. Echipa CNMB a fost coordonată de profesorul dr. Aliss Andreescu şi susţinută de conducerea CNMB, director profesor dr. Vasile Nicoară şi directorul adjunct profesorul Gheorghe Moraru.
Concursul a fost organizat de Junior Achievement și Raiffeisen Bank şi a debutat în cele patru oraşe în toamna anului trecut, iar finala a avut loc pe 23 mai 2014.
Junior Achievement și Raiffeisen Bank au derulat 3 webinarii pe parcursul anului şcolar, pe temele: Dezvoltarea unei aplicații pentru tehnologia mobilă; Comportamentul consumatorilor români de produse și servicii financiare; Cum facem o strategie de marketing?
Junior Achievement implementează în şcoli programe de educaţie economică, antreprenorială, financiară şi de orientare profesională.
Proiectul mirciştilor a concurat cu alte 11 lucrări aparţinând echipelor intrate în finala concursului, din București, Brașov, Constanța, Iași. Echipa CNMB a fost coordonată de profesorul dr. Aliss Andreescu şi susţinută de conducerea CNMB, director profesor dr. Vasile Nicoară şi directorul adjunct profesorul Gheorghe Moraru.
Concursul a fost organizat de Junior Achievement și Raiffeisen Bank şi a debutat în cele patru oraşe în toamna anului trecut, iar finala a avut loc pe 23 mai 2014.
Junior Achievement și Raiffeisen Bank au derulat 3 webinarii pe parcursul anului şcolar, pe temele: Dezvoltarea unei aplicații pentru tehnologia mobilă; Comportamentul consumatorilor români de produse și servicii financiare; Cum facem o strategie de marketing?
Junior Achievement implementează în şcoli programe de educaţie economică, antreprenorială, financiară şi de orientare profesională.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii