Nicolae Noica, fost ministru al Lucrărilor Publice "Master-incompetența de la Transporturi"
Nicolae Noica, fost ministru al Lucrărilor Publice: "Master-incompetența de la Transporturi"
24 Feb, 2015 15:12
ZIUA de Constanta
2252
Marime text
“Actualul ministru a venit anul trecut o dată (cu un Master Plan pentru autostrăzi – n.r.), la începutul anului ăsta o dată și acum o săptămână încă o dată. Păi ce specialiști sunt cei care își permit la o lună de zile să facă alt Master Plan?”, arată Nicolae Noica, fost ministrul al Lucrărilor Publice la sfârșitul anilor 90, într-un interviu acordat pentru România Curată.
Acesta arată că proiecte pentru rețele de autostrăzi în România au existat încă înainte de al doilea război mondial, dar că cei care gândeau traseele erau experți în domeniu, spre deosebire de actuali directori de la CNADR care sunt specializați în metalurgie, mecanică sau… industrie alimentară.
Referindu-se la tronsonul de autostradă Comarnic – Brașov, Noica spune că prețul de construcție ar fi corect doar în cazul în care întregul tronson ar fi subteran (tunel) și explică de ce prețul autostrăzilor este umflat aberant la noi încă din start: faptul că proiectarea se face tot de către executant. Interviul poate fi citit pe romaniacurata.ro.
Acesta arată că proiecte pentru rețele de autostrăzi în România au existat încă înainte de al doilea război mondial, dar că cei care gândeau traseele erau experți în domeniu, spre deosebire de actuali directori de la CNADR care sunt specializați în metalurgie, mecanică sau… industrie alimentară.
Referindu-se la tronsonul de autostradă Comarnic – Brașov, Noica spune că prețul de construcție ar fi corect doar în cazul în care întregul tronson ar fi subteran (tunel) și explică de ce prețul autostrăzilor este umflat aberant la noi încă din start: faptul că proiectarea se face tot de către executant. Interviul poate fi citit pe romaniacurata.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii