Oil Terminal vrea să se dezvolte ca nod al comerţului cu petrol şi carburant în zona Mării Negre
Oil Terminal vrea să se dezvolte ca nod al comerţului cu petrol şi carburant în zona Mării Negre
20 Nov, 2014 23:48
ZIUA de Constanta
1585
Marime text
Operatorul portuar Oil Terminal, controlat de stat, vrea să se dezvolte ca nod al comerţului cu petrol şi carburant în zona Mării Negre, informează Ziarul Financiar în ediţia sa online. Astfel, compania vrea să îşi dinamizeze afacerea, dar şi să reducă dependenţa de rafinăria Lukoil de la Ploieşti, principalul client.
Principala opţiune luată în calcul de administratorii companiei este poziţionarea terminalului ca punct central pentru exportul de carburant pe cale maritimă, urmând să deservească nu doar rafinăriile rămase în România, ci şi statele vecine fără ieşire la mare, anume Serbia, Ungaria şi Austria. Produsele acestora ar urma să fie transportate pe Dunăre până la Constanţa, depozitate în tancurile Oil Terminal în aşteptarea unei nave de capacitate suficientă şi apoi încărcate pe navă cu viteza de 8.000 de tone pe zi.
Principala opţiune luată în calcul de administratorii companiei este poziţionarea terminalului ca punct central pentru exportul de carburant pe cale maritimă, urmând să deservească nu doar rafinăriile rămase în România, ci şi statele vecine fără ieşire la mare, anume Serbia, Ungaria şi Austria. Produsele acestora ar urma să fie transportate pe Dunăre până la Constanţa, depozitate în tancurile Oil Terminal în aşteptarea unei nave de capacitate suficientă şi apoi încărcate pe navă cu viteza de 8.000 de tone pe zi.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii