Paginademedia.ro Ștefan Iordache, șeful UAPR, se întreabă dacă este în interesul unui client să facă un pitch
Paginademedia.ro: Ștefan Iordache, șeful UAPR, se întreabă dacă este în interesul unui client să facă un
28 May, 2015 18:28
28 May, 2015 18:28
28 May, 2015 18:28
ZIUA de Constanta
1819
Marime text
![](/static/www_v2/img/logo.jpg)
![](images/stories/2015/05/28/Loredana/Stefan-Iordache.jpg)
![](https://www.ziuaconstanta.ro/images/stories/2015/05/28/Loredana/Stefan-Iordache.jpg)
Discutia vine in contextul in care retailerul Carrefour a invitat ieri la pitch peste 50 de agentii locale. Iordache e de parere ca prin invitarea la un pitch (licitatie) a mai mult de 3 – 5 agentii clientul trimite doua semnale negative.
Pe de o parte, „nu stie sau nu poate sa faca o diferentiere intre agentiile existente pe piata. Adica sa le evalueze fata de nevoia lui de resurse si intelegerea strategica dorita”. Pe de alta parte, „nu stie ce strategie/creatie are nevoie si vrea sa pescuiasca idei.”
Articolul integral pe paginademedia.ro
Sursa: paginademedia.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii