Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:36 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Paginademedia.ro Ștefan Iordache, șeful UAPR, se întreabă dacă este în interesul unui client să facă un pitch

ro

28 May, 2015 18:28 1884 Marime text
 
Ștefan Iordache, fondatorul Leo Burnett Group și vicepreședinte UAPR se întreabă dacă este în interesul unui client să facă un pitch în care să solicite o propunere creativă/strategică de la mai mult de 3-5 agenții, scrie IQads, potrivit paginademedia.ro.

Discutia vine in contextul in care retailerul Carrefour a invitat ieri la pitch peste 50 de agentii locale. Iordache e de parere ca prin  invitarea la un pitch (licitatie) a mai mult de 3 – 5 agentii clientul trimite doua semnale negative.

Pe de o parte, „nu stie sau nu poate sa faca o diferentiere intre agentiile existente pe piata. Adica sa le evalueze fata de nevoia lui de resurse si intelegerea strategica dorita”. Pe de alta parte, „nu stie ce strategie/creatie are nevoie si vrea sa pescuiasca idei.”

Articolul integral pe paginademedia.ro



Sursa: paginademedia.ro






 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii