Patronii de la "Beirut" trebuie să plătească amenda de 80.000 de lei aplicată de inspectorii ITM Constanţa
Patronii de la "Beirut" trebuie să plătească amenda de 80.000 de lei aplicată de inspectorii ITM Constanţa
18 Jan, 2015 08:30
ZIUA de Constanta
1995
Marime text
Magistraţii de la Constanţa au respins contestaţia formulată la decizia Judecătoriei Constanţa, care respinsese cererea formulată de Middle East Parteners SRL în contradictoriu cu ITM Constanţa.
Mai exact, patronii restaurantului Beirut au contestat amenda de 80.000 de lei, aplicată de inspectorii de muncă din Constanţa societăţii Middle East Parteners SRL, cea care deţine Restaurantul Beirut din Constanța, pentru că avea angajaţi fără forme legale de muncă.
Restaurantul a fost distrus pe data de 5 aprilie 2014 de un incendiu care a provocat moartea Mihaelei Tucă, cunoscută ca Micky, a Nicoletei Vasilițeanu, cunoscută ca Nicole, și a cântăreţei Nicoleta Cengher. La acea vreme, societatea a fost amendată şi pentru nereguli descoperite privind securitatea în muncă.
Conform Registrului Comerţului, Restaurantul Beirut funcţionează pe SC Middle East Parteners SRL şi este administrat de Karam Joceline Ep. Youssef Baaklini şi Karam George. Acesta din urmă se mai ocupă de următoarele societăți: SC Domino Star International SRL, SC GNK Shipping & Trading LD SRL, SC Middle East Trading SRL şi SC Wood Forest Style SRL (radiată). George Karam, prin intermediul societăţii Middle East Trading, a fost implicat într-un scandal, în anul 2006, alături de Omar Hayssam. La acea vreme, un cargou pentru mărfuri generale a fost pus sub sechestru de DIICOT - Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, care avea indicii conform cărora sirianul Omar Hayssam ar fi părăsit ţara la bordul acelui vas. Ambarcaţiunea se numea „Iman T“, aparţinea firmei Mediteranean Line Inc. şi avea ca agent societatea Ashila Shipping. Operatorul naval, firma Tartoussi Shipping, care aparţine omului de afaceri Mohamad Tartoussi, este punctul de legătură cu societatea Middle East Trading SRL.
La acel moment, George Karam deţinea 150 mc de cherestea la bordul navei „Iman T“, marfă ce trebuia să fie expediată în Egipt. În urma presiunilor pe care administratorul firmei Middle East Trading le-ar fi pus asupra omului de afaceri Mohamad Tartoussi, operaţiunea de livrare a materialului lemnos ar fi fost finalizată cu succes. În 2012, George Karam a fost implicat într-un alt scandal. În luna martie a respectivului an, în calitate de administrator al societăţii SC Middle East Trading SRL, acesta a formulat un denunţ la Direcţia Naţională Anticorupţie. Omul de afaceri spunea că primise un container cu mobilă de lux, pentru care ar fi trebuit să dea 1.000 de euro unor lucrători vamali din Portul Constanţa Sud - Agigea. Banii ar fi trebuit să oprească un control asupra mobilei de lux, marfă care ar fi putut avea de suferit în urma manevrelor neatente. Menţionăm că în ambele scandaluri apare şi numele lui Mircea Boncotă, directorul societăţii Middle East Trading SRL.
Mai exact, patronii restaurantului Beirut au contestat amenda de 80.000 de lei, aplicată de inspectorii de muncă din Constanţa societăţii Middle East Parteners SRL, cea care deţine Restaurantul Beirut din Constanța, pentru că avea angajaţi fără forme legale de muncă.
Restaurantul a fost distrus pe data de 5 aprilie 2014 de un incendiu care a provocat moartea Mihaelei Tucă, cunoscută ca Micky, a Nicoletei Vasilițeanu, cunoscută ca Nicole, și a cântăreţei Nicoleta Cengher. La acea vreme, societatea a fost amendată şi pentru nereguli descoperite privind securitatea în muncă.
Conform Registrului Comerţului, Restaurantul Beirut funcţionează pe SC Middle East Parteners SRL şi este administrat de Karam Joceline Ep. Youssef Baaklini şi Karam George. Acesta din urmă se mai ocupă de următoarele societăți: SC Domino Star International SRL, SC GNK Shipping & Trading LD SRL, SC Middle East Trading SRL şi SC Wood Forest Style SRL (radiată). George Karam, prin intermediul societăţii Middle East Trading, a fost implicat într-un scandal, în anul 2006, alături de Omar Hayssam. La acea vreme, un cargou pentru mărfuri generale a fost pus sub sechestru de DIICOT - Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, care avea indicii conform cărora sirianul Omar Hayssam ar fi părăsit ţara la bordul acelui vas. Ambarcaţiunea se numea „Iman T“, aparţinea firmei Mediteranean Line Inc. şi avea ca agent societatea Ashila Shipping. Operatorul naval, firma Tartoussi Shipping, care aparţine omului de afaceri Mohamad Tartoussi, este punctul de legătură cu societatea Middle East Trading SRL.
La acel moment, George Karam deţinea 150 mc de cherestea la bordul navei „Iman T“, marfă ce trebuia să fie expediată în Egipt. În urma presiunilor pe care administratorul firmei Middle East Trading le-ar fi pus asupra omului de afaceri Mohamad Tartoussi, operaţiunea de livrare a materialului lemnos ar fi fost finalizată cu succes. În 2012, George Karam a fost implicat într-un alt scandal. În luna martie a respectivului an, în calitate de administrator al societăţii SC Middle East Trading SRL, acesta a formulat un denunţ la Direcţia Naţională Anticorupţie. Omul de afaceri spunea că primise un container cu mobilă de lux, pentru care ar fi trebuit să dea 1.000 de euro unor lucrători vamali din Portul Constanţa Sud - Agigea. Banii ar fi trebuit să oprească un control asupra mobilei de lux, marfă care ar fi putut avea de suferit în urma manevrelor neatente. Menţionăm că în ambele scandaluri apare şi numele lui Mircea Boncotă, directorul societăţii Middle East Trading SRL.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii