Punctele Enel din județul Constanța vor fi închise în zilele de Crăciun și Anul Nou. Când își vor relua activitatea
Punctele Enel din județul Constanța vor fi închise în zilele de Crăciun și Anul Nou. Când își vor relua
21 Dec, 2017 08:45
ZIUA de Constanta
1746
Marime text
Punctele Enel din judeţele Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița vor fi închise în zilele de 25, 26 decembrie 2017, precum şi în 1, 2 ianuarie 2018, declarate zile libere legale, informează Enel. Reluarea activităţii se va face miercuri, 3 ianuarie 2018, după programul obișnuit:
- De luni până vineri, programul de funcţionare este de la ora 8 la ora 16.
Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul şi plățile efectuate precum şi înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App - ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro<http://www.enel.ro> secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business şi rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În plus, clienţii Enel Energie care doresc să îşi achite factura de energie electrică în această perioadă pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum şi în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
- De luni până vineri, programul de funcţionare este de la ora 8 la ora 16.
Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul şi plățile efectuate precum şi înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App - ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro<http://www.enel.ro> secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business şi rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În plus, clienţii Enel Energie care doresc să îşi achite factura de energie electrică în această perioadă pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum şi în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
”Precizăm că în perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la reţeaua de energie electrică” - au mai transmis reprezentanții Enel.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii