RADET vine în sprijinul asociațiilor de proprietari cu datorii
RADET vine în sprijinul asociațiilor de proprietari cu datorii
24 Aug, 2016 13:05
ZIUA de Constanta
2758
Marime text
Reprezentanții RADET Constanța au transmis astăzi un comunicat de presă prin care anunță că este gata să acorde asistență asociațiilor de proprietari din municipiu, care întâmpină dificultăți în achitarea facturilor către furnizorii de utilități și care au locatari restanțieri ce înregistrează datorii mai mari de 5.000 de lei la plata întreținerii.
Pentru a veni în sprijinul abonaților, RADET va face demersuri pentru ca asociațiile să poată recupera restanțele de la locatarii rău-platnici, astfel încât să nu fie periclitată derularea contractelor încheiate.
În procesul de recuperare RADET Constanța va încerca să găsească soluțiile cele mai potrivite pentru fiecare locatar în parte care înregistrează restanțe la plata către asociație a cotelor lunare de întreținere.
RADET Constanța deține o experiență vastă în recuperarea/colectarea creanțelor, metodele folosite în procesul de recuperare a datoriilor nedepășind sub nici o formă cadrul legal, respectând în totalitate legislația română în vigoare.
Avantajul colaborării cu RADET Constanța constă în principal în asigurarea fluidizării încasărilor necesară în derularea contractelor încheiate între asociații si regie, constând în evitarea acumulării de restanțe la plata energiei termice, care pot provoca penalitați considerabile si ulterior debranșari ale utilitaților, toate acestea cu consecinte și asupra locatarilor de buna-credinta (bun-platnici).
Astfel, reprezentanții legali ai asociațiilor de proprietari ce doresc sa fie îndrumați și sprijiniți în demersurile de recuperare a restanțelor de la locatarii rău platnici, sunt invitați la sediul RADET din Str. Badea Cârțan nr.14 A, după o prealabilă programare, pentru a se evita cozile la ghișeu având pregatite următoarele documente în copie, astfel:
· Fișele analitice centralizate extrase din contabilitatea asociației privind apartamentele debitoare, care trebuie să cuprindă obligatoriu detaliat si analitic debitele restante pe fiecare lună în parte și penalizările calculate si aplicate acestor debite conform legislației în vigoare, documente semnate de Președinte și Administrator;
· Dovada deținerii calității de reprezentant legal al asociației de proprietari (Președinte sau împuternicit).
· Hotărâri - titluri executorii obținute în instanță împotriva unor debitori din cadrul asociației și dovada punerii în executare silită a acestora (demersuri).
Pentru a se evita cozile la ghiseu este necesar ca persoanele interesate să se programeze în prealabil la nr. de telefon 0341 461 232, sau pe email la adresa office@radet-constanta.ro.
Pentru a veni în sprijinul abonaților, RADET va face demersuri pentru ca asociațiile să poată recupera restanțele de la locatarii rău-platnici, astfel încât să nu fie periclitată derularea contractelor încheiate.
În procesul de recuperare RADET Constanța va încerca să găsească soluțiile cele mai potrivite pentru fiecare locatar în parte care înregistrează restanțe la plata către asociație a cotelor lunare de întreținere.
RADET Constanța deține o experiență vastă în recuperarea/colectarea creanțelor, metodele folosite în procesul de recuperare a datoriilor nedepășind sub nici o formă cadrul legal, respectând în totalitate legislația română în vigoare.
Avantajul colaborării cu RADET Constanța constă în principal în asigurarea fluidizării încasărilor necesară în derularea contractelor încheiate între asociații si regie, constând în evitarea acumulării de restanțe la plata energiei termice, care pot provoca penalitați considerabile si ulterior debranșari ale utilitaților, toate acestea cu consecinte și asupra locatarilor de buna-credinta (bun-platnici).
Astfel, reprezentanții legali ai asociațiilor de proprietari ce doresc sa fie îndrumați și sprijiniți în demersurile de recuperare a restanțelor de la locatarii rău platnici, sunt invitați la sediul RADET din Str. Badea Cârțan nr.14 A, după o prealabilă programare, pentru a se evita cozile la ghișeu având pregatite următoarele documente în copie, astfel:
· Fișele analitice centralizate extrase din contabilitatea asociației privind apartamentele debitoare, care trebuie să cuprindă obligatoriu detaliat si analitic debitele restante pe fiecare lună în parte și penalizările calculate si aplicate acestor debite conform legislației în vigoare, documente semnate de Președinte și Administrator;
· Dovada deținerii calității de reprezentant legal al asociației de proprietari (Președinte sau împuternicit).
· Hotărâri - titluri executorii obținute în instanță împotriva unor debitori din cadrul asociației și dovada punerii în executare silită a acestora (demersuri).
Pentru a se evita cozile la ghiseu este necesar ca persoanele interesate să se programeze în prealabil la nr. de telefon 0341 461 232, sau pe email la adresa office@radet-constanta.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii