Restaurantul Chevalet reclamat la OPC de petrecăreţii de la Revelion
Restaurantul Chevalet reclamat la OPC de petrecăreţii de la Revelion
03 Jan, 2018 21:19
ZIUA de Constanta
6165
Marime text
Mai mulţi constănţeni care au ales să petreacă noapte dintre an în noul restaurant Chevalet de la Popas Cişmea au depus reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, după ce susţin ei, ar fi rămas flămânzi.
Aceştia susţin că deşi meniul conţinea patru feluri de mâncare, până la ora 5 dimineaţa au primit doar aperitivul şi peştele.
Reclamaţiile au curs pe pagina de Facebook al restaurantului, însă între timp acestea au fost şterse de administratorii contului.
Cu toate că nu a formulat un punct de vedere oficial în urma acuzaţiilor care I se aduc, patronul restaurantului, Nicu Păuca, ar fi explicat pe acelaşi cont de socializare că nu folosește ingrediente congelate și a explicat că pauzele lungi dintre felurile de mâncare se datorează faptului că toate bucatele au fost gătite pe loc.
foto: facebook restaurant chevalet
Aceştia susţin că deşi meniul conţinea patru feluri de mâncare, până la ora 5 dimineaţa au primit doar aperitivul şi peştele.
Reclamaţiile au curs pe pagina de Facebook al restaurantului, însă între timp acestea au fost şterse de administratorii contului.
Cu toate că nu a formulat un punct de vedere oficial în urma acuzaţiilor care I se aduc, patronul restaurantului, Nicu Păuca, ar fi explicat pe acelaşi cont de socializare că nu folosește ingrediente congelate și a explicat că pauzele lungi dintre felurile de mâncare se datorează faptului că toate bucatele au fost gătite pe loc.
foto: facebook restaurant chevalet
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii