Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:18 18 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Rute ocolitoare pentru Portul Constanţa

ro

11 Nov, 2015 07:49 1967 Marime text
Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, în această dimineaţă, în judeţul Braşov, din motive de siguranţă, din cauza unei autocisterne răsturnate în afara părţii carosabile, traficul rutier de pe DN1 Braşov - Sibiu este deviat, în ambele sensuri, între localităţile Ucea de Jos şi Sâmbăta de Jos, pe traseul DJ105C Ucea de Jos - Victoria, DJ104A Victoria - Viştea de Sus - Drăguş - Sâmbăta de Sus, DJ105B Sâmbăta de Sus - Sâmbăta de Jos.

Autocisterna, încărcată cu kerosen, s-a răsturnat în afara părţii carosabile, la kilometrul 255+400 de metri, în apropierea localităţii Viştea de Jos. Conform primelor informaţii, conducătorul autocisternei nu a asigurat corespunzător ansamblul de vehicule, care era oprit.

Ca urmare a deschiderii circulaţiei pe noul pod rutier situat la km 0+540 al Canalului Dunăre-Marea Neagră, conducătorii autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone, care au ca destinaţie finală Portul Constanţa, pot utiliza următoarele rute:

Pentru relaţia Bucureşti – Port Constanţa Sud şi retur:

A2 (Bucureşti – Constanţa) – nod rutier A4 - intrare Port Agigea - Constanţa Sud (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră) - Poarta 10 bis (Port Constanţa Sud);

Pentru relaţia Hârșova (DN2A) – Port Constanţa Sud şi retur:

A4 (nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A4 - intrare Port Agigea (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră) - Poarta 10 bis (Port Constanţa Sud);

Pentru relaţia Mangalia - Port Constanţa şi retur:


Mangalia - DN39 - Agigea - intersecţie DN39 cu DN39A - DN39A - intrare Port Constanţa.

Menţiune: peste aproximativ două săptămâni se preconizează că fi dată în folosinţă breteaua de conectare dintre noul pod rutier peste Canalul Dunăre-Marea Neagră şi DN39.

De asemenea, pentru alte destinaţii (în afara Portului Constanţa), autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone vor utiliza următoarele variante ocolitoare:

Pentru relaţia Bucureşti – Agigea – Mangalia şi retur:


A2 (Bucureşti – Constanţa – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) –DN3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN38 (Topraisar - Agigea) – DN39 (Agigea - Mangalia) şi retur;

Pentru relaţia Bucureşti – Agigea – Negru Vodă şi retur:

A2 (Bucureşti – Constanţa – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) –DN3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN38 (Topraisar - Negru Vodă);

Pentru relaţia Hârşova (DN2A) – Tulcea (DN22) – Agigea – Mangalia şi retur:

A4 (nod rutier Ovidiu – nod rutier A4 cu A2) – A2 (nod rutier A4 cu A2 – nod rutier Medgidia) –DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN38 (Topraisar - Agigea) – DN39 (Agigea - Mangalia) şi retur;

Pentru relaţia Hârşova (DN2A) – Tulcea (DN22) – Agigea – Negru Vodă şi retur:

A4 (nod rutier Ovidiu – nod rutier A4 cu A2) – A2 (nod rutier A4 cu A2 – nod rutier Medgidia) –DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN38 (Topraisar - Negru Vodă) şi retur.

Mențiune: partea carosabilă a DJ391 este degradată pe unele porțiuni între Mereni și Cobadin.

Pe DN5(E85), din cauza desfăşurării lucrărilor de reparaţii la podul Giurgiu-Ruse, traficul rutier se desfăşoară pe o bandă, alternativ, uneori formându-se coloane de autovehicule la punctul de trecere a frontierei către Bulgaria.

Sursa foto: Facebook
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii