Scandalul dezinfectanților ajunge la DIICOT, care face precizări legate de patronul Hexi Pharma
Scandalul dezinfectanților ajunge la DIICOT, care face precizări legate de patronul Hexi Pharma
06 May, 2016 19:11
ZIUA de Constanta
2124
Marime text
DIICOT susţine că plângerea penală depusă împotriva patronului Hexi Pharma, Dan Condrea, nu se referea la o posibilă activitate infracţională a acestei firme. Redăm integral comunicatul DIICOT:
”Cu privire la apariția în spațiul public a unor informații referitoare la activitatea DIICOT legată de primirea/restituirea unor plângeri formulate împotriva numitului Condrea Dan Alexandru, dorim să aducem următoarele clarificări:
- DIICOT își desfășoară activitatea exclusiv în conformitate cu normele legale active, în limitele de competență, indiferent de numele persoanei care formuleaza plângerea sau de cea împotriva căreia este formulată. Pentru a îndepărta confuzia creată, voit sau nu, extragem din conținutul Codului de procedură penală:
- art. 289 alin. 2 din codul de procedura penală prevede: ”plângerea trebuie să cuprindă: numele, prenumele, codul numeric personal, calitatea şi domiciliul petiţionarului ori, pentru persoane juridice, denumirea, sediul, codul unic de înregistrare, codul de identificare fiscală, numărul de înmatriculare în registrul comerţului sau de înscriere în registrul persoanelor juridice şi contul bancar, indicarea reprezentantului legal ori convenţional, descrierea faptei care formează obiectul plângerii, precum şi indicarea făptuitorului şi a mijloacelor de probă, dacă sunt cunoscute”.
- art. 294 alin. 2, din codul de procedura penală ”în situaţia în care plângerea sau denunţul nu îndeplineşte condiţiile de formă prevăzute de lege ori descrierea faptei este incompletă ori neclară, se restituie pe cale administrativă petiţionarului, cu indicarea elementelor care lipsesc”.
- contrar celor afirmate în presă, la nivelul DIICOT nu a fost înregistrată nicio plângere în legătură cu o posibilă activitate infracțională a S.C. HEXI PHARMA CO. SRL, obiectul plângerii înregistrate la DIICOT și restituite petiţionarei, fiind cu totul diferit.”
”Cu privire la apariția în spațiul public a unor informații referitoare la activitatea DIICOT legată de primirea/restituirea unor plângeri formulate împotriva numitului Condrea Dan Alexandru, dorim să aducem următoarele clarificări:
- DIICOT își desfășoară activitatea exclusiv în conformitate cu normele legale active, în limitele de competență, indiferent de numele persoanei care formuleaza plângerea sau de cea împotriva căreia este formulată. Pentru a îndepărta confuzia creată, voit sau nu, extragem din conținutul Codului de procedură penală:
- art. 289 alin. 2 din codul de procedura penală prevede: ”plângerea trebuie să cuprindă: numele, prenumele, codul numeric personal, calitatea şi domiciliul petiţionarului ori, pentru persoane juridice, denumirea, sediul, codul unic de înregistrare, codul de identificare fiscală, numărul de înmatriculare în registrul comerţului sau de înscriere în registrul persoanelor juridice şi contul bancar, indicarea reprezentantului legal ori convenţional, descrierea faptei care formează obiectul plângerii, precum şi indicarea făptuitorului şi a mijloacelor de probă, dacă sunt cunoscute”.
- art. 294 alin. 2, din codul de procedura penală ”în situaţia în care plângerea sau denunţul nu îndeplineşte condiţiile de formă prevăzute de lege ori descrierea faptei este incompletă ori neclară, se restituie pe cale administrativă petiţionarului, cu indicarea elementelor care lipsesc”.
- contrar celor afirmate în presă, la nivelul DIICOT nu a fost înregistrată nicio plângere în legătură cu o posibilă activitate infracțională a S.C. HEXI PHARMA CO. SRL, obiectul plângerii înregistrate la DIICOT și restituite petiţionarei, fiind cu totul diferit.”
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii