Tinerii din Cernavodă vor avea un cuvânt de spus cu privire la dezvoltarea turismului local
Tinerii din Cernavodă vor avea un cuvânt de spus cu privire la dezvoltarea turismului local
15 Nov, 2013 17:23
ZIUA de Constanta
1649
Marime text
Liceenii din Cernavodă vor propune Autorităţii Locale strategii de promovare a turismului în oraşul lor. Acest lucru va fi posibil în cadrul unei dezbateri publice care va avea loc în aula Liceului Tehnologic, pe data de 22 noiembrie, se arată într-un comunicat de presă.
Participanţii la eveniment vor fi elevii claselor a X-a şi a XI-a, profesori şi oficiali ai Administraţiei Publice Locale, iar tema de dezbateri va fi „Strategia de Promovare a Turismului în Oraşul Cernavodă”, un masterplan a cărui documentaţie poate fi consultată pe site-ul instiţiei www.primaria-cernavoda.ro.
Adolescenţii sunt invitaţi să participe la această campanie cu idei şi propuneri pe care aceştia le consideră oportune în realizarea unui proiect de anvergură în oraşul Cernavodă.
Primarul Gheorghe Hânsă a decis să îi implice pe liceeni în această campanie, considerând importantă viziunea noii generaţii a cetăţenilor, asupra amplului proiect care va fi demarat în anul 2014.
„Cernavodă Turistică” va fi un brand construit şi dezvoltat alături de tineri, iar conform documentaţiei, etapele realizării acestui masterplan vor fi: consolidarea digului aferent Canalului Dunăre-Marea-Neagră şi amenajarea unei faleze în această zonă, construirea unei nave destinate turismului nautic, reabilitarea patrimoniului cultural şi integrarea acestuia în circuitul turistic. Tinerii sunt invitaţi analizeze documentaţia şi să depună propunerile de îmbunătăţire pe site-ul oficial, până la data de 22 noiembrie. Cele mai tentante idei vor fi premiate şi promovate de către Primăria Cernavodă.
Participanţii la eveniment vor fi elevii claselor a X-a şi a XI-a, profesori şi oficiali ai Administraţiei Publice Locale, iar tema de dezbateri va fi „Strategia de Promovare a Turismului în Oraşul Cernavodă”, un masterplan a cărui documentaţie poate fi consultată pe site-ul instiţiei www.primaria-cernavoda.ro.
Adolescenţii sunt invitaţi să participe la această campanie cu idei şi propuneri pe care aceştia le consideră oportune în realizarea unui proiect de anvergură în oraşul Cernavodă.
Primarul Gheorghe Hânsă a decis să îi implice pe liceeni în această campanie, considerând importantă viziunea noii generaţii a cetăţenilor, asupra amplului proiect care va fi demarat în anul 2014.
„Cernavodă Turistică” va fi un brand construit şi dezvoltat alături de tineri, iar conform documentaţiei, etapele realizării acestui masterplan vor fi: consolidarea digului aferent Canalului Dunăre-Marea-Neagră şi amenajarea unei faleze în această zonă, construirea unei nave destinate turismului nautic, reabilitarea patrimoniului cultural şi integrarea acestuia în circuitul turistic. Tinerii sunt invitaţi analizeze documentaţia şi să depună propunerile de îmbunătăţire pe site-ul oficial, până la data de 22 noiembrie. Cele mai tentante idei vor fi premiate şi promovate de către Primăria Cernavodă.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii