Un studiu arată că Simona Halep este cap de listă a celor mai iubite persoane publice din România
Un studiu arată că Simona Halep este cap de listă a celor mai iubite persoane publice din România
22 Oct, 2015 19:51
ZIUA de Constanta
2279
Marime text
Ea este urmată de Andi Moisescu, Smiley, Ion Țiriac și Andra.
Acest studiu a avut ca obiectiv identificarea principalilor influențatori în decizia de cumpărare a românilor, în cinci domenii diferite: telecom, retail, financiar, modă și medical.
Potrivit studiului „Influence Me”, actorii, cântăreții, sportivii, oamenii de afaceri și prezentatorii de radio și TV sunt categoriile de persoane publice cele mai potrivite pentru a crea o legatură emoțională puternică între brand și consumator, pentru a-l determina pe acesta să încerce noi produse.
Un lucru pe care îl demonstrează studiul este faptul că cei mai potriviți pentru a reprezenta imaginea mall-urilor și a magazinelor de modă sunt designerii de modă și cântăreții, ei putând să ăi facă pe consumatori să se îndrăgostească cu usurință de un anumit brand.
Personajele cele mai îndrăgite din această ramură sunt Cătălin Botezatu, Irina Schrotter, Doina Levintza, Ilinca Vandici sau Rita Mureșan.
De asemenea, la capitolul cântăreți, cei mai iubiți sunt sunt Smiley, Andra, Delia, Horia Brenciu, Inna, Tudor Chirilă și Antonia.
Pavel Bartoș, Florin Piersic, Horațiu Mălăele, Alexandru Arșinel, Stela Popescu și Dan Puric sunt actorii care conduc în preferințele publicului. Prezentatorii radio și TV sunt cei mai indicați să reprezinte imaginea brandurilor telecom, datorită experienței dobândite în cariera media. Cei mai apreciați de public sunt Andi Moisescu, Teo Trandafir, Andreea Esca, Moise Guran și Daniel Buzdugan, mai arată studiul.
Cei mai apreciați oameni de afaceri din România sunt Ion Țiriac, Camelia Șucu, Dan Șucu, Dragoș și Adrian Pavel.
De asemenea, cei mai apreciați scriitori sunt Mircea Cărtărescu, Andrei Pleșu, Gabriel și Aurora Liiceanu.
Tenismena Simona Halep este sportiva cea mai îndrăgită la ora actuală și cea care aduce cel mai mare beneficiu de imagine pentru brandurile cu care se asociază, următorii în clasament fiind Lucian Bute, Cătălina Ponor, Gabriela Szabo sau Sandra Izbașa.
Concluzia pe care au tras-o specialiștii acestui studio a fost că vedetele pot influența în diverse moduri procesul de achiziție al consumatorilor, însă categoriile de branduri cu cele mai mari avantaje în urma asocierii cu persoanele publice sunt operatorii telecom, retailerii și mall-urile/magazinele de modă.
Important de știut este faptul că studiul „Influence Me” a fost realizat pe un eșantion de 2.089 respondenți, utilizatori de Internet, cu vârste cuprinse între 14-55 de ani, din mediul urban.
Sursa foto: perfecte.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii