UPDATE Ce spune patronul Costică Zelca. Un turist se plânge de serviciile hotelului Malibu din Mamaia
UPDATE: Ce spune patronul Costică Zelca. Un turist se plânge de serviciile hotelului Malibu din Mamaia
30 Aug, 2016 12:55
ZIUA de Constanta
13501
Marime text
„Vacanța de groază – Hotel Malibu din Mamaia”, așa și-a descris vacanța un fost client al hotelului menționat. Mai exact, acesta a postat pe un blog toate nemulțumirile pe care le-a avut în legătură cu serviciile oferite de hotelul Malibu din Mamaia.
Acesta povestește că acum câteva luni și-a făcut rezervare la acest hotel, el, șoția și fiica de trei ani. „Am platit 400 lei pe noapte, cazare si mic dejun inclus”, scrie bărbatul. Tot el mai adaugă că „plaja privată era murdară și neamenajată, televizor nefuncțional, mic dejun unde stăteai și 30 de minute la coada să îți iei tacâmuri, ca să nu mai vorbesc de mâncare”. În opinia sa, hotelul nu merita mai mult de trei stele, căci „în realitate arată mult mai rău”.
Cireașa de pe tort a fost, însă, că într-o noapte de sâmbătă, în incinta hotelului s-a organizat o nuntă. Acesta completează că „hotel Malibu nu are restaurant gândit pentru nunți. Ei au o sală mare, care a fost concepută pentru a servi drept sală de conferințe. E situată la etaj unu, pe același coridor cu cei care au plătit concediul acolo. Fără insonorizare, și atenție… fără bucătărie. Știți unde a fost amenajată o bucătărie (o parte din bucătărie)? Pe coridor, fix la ușa unde eu plătisem 400 de lei să dorm liniștit cu familia mea. Rezultatul: n-am putut dormi, copilul a adormit cu greu pe la 3-4 dimineața (după câteva ore de plâns). În fața ușii mele, toată noaptea s-au sortat tacâmuri și farfurii, iar ospătarii se strigau pe acolo și se organizau”, scrie bărbatul nemulțumit.
Nunta s-ar fi terminat la 5 dimineața, moment în care, spune bărbatul, a adormit. Acesta a făcut o plângere la recepție, iar a doua zi, s-a trezit pe masă cu o sticlă de vin, „cu scuzele lor pentru neplăcerile mele”.
Comisarul adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Constanța, Cornel Radu, a declarat, pentru ZIUA de Constanța că, oficial, nu a fost depusă nici o reclamație, privind sesizarea de mai sus.
L-am contactat și pe patronul hotelului Malibu, Costică Zelca, care, după, ce ne-a auzit întrbarea privind reclamaţia turistului, ne-a promis că o să revină cu o declaraţie.
UPDATE 1, ora 15.07
„De când a venit, clientul a fost anunţat de nunta de sâmbătă şi a fost întrebat dacă doreşte să i se dea o cameră în altă parte în ziua respectivă. Acesta însă a spus că nu e nicio problemă, că a mai stat la noi şi că nu a fost nicio problemă. E foarte adevărat că a avut o cameră chiar foarte aproape de etajul cu nunta. În momentul în care a venit joi, nu existau camere decât acolo. I s-a spus că va fi o nuntă şi că îl mutăm sâmbătă. El a ştiu de nuntă de la bun început, noi anunţăm toţi clienţii când avem vreun eveniment că în ziua respectivă există o problemă sau un eveniment. Oamenii înţeleg sau nu înţeleg. Domnul a spus că este ok, nu-i nicio problemă, că a mai stat la noi şi ca nu s-a simţit deranjat. Este foarte adevărat că era cea mai afectată cameră din punct de vedere al zgomotului. Sâmbătă i s-a adus la cunoştinţă, din nou, că e nunta şi l-au rugat din nou să se mute, însă clientul a refuzat. Seara, când a început nunta i s-a spus să lase bagajele în cameră şi să se mute în altă cameră la etajul şase. Nu a mai vrut să se mute din cauza că era nervos. Situaţa a fost filmată şi de el. Clientul s-a dus la recepţie unde i s-a explicat să se mute sus. Omul însă nu a vrut, probabil că a fost şi rău intenţionat, cum sunt oamenii. Avem nota 8,2, notă pe care nu o da oricine, sunt comerntarii făcute de sute de oameni care stau în hotelul respectiv. Marea majoritate sunt şi străini, cel puţin 30%. Acum dacă un domn a fost suparat în ziua respectivă şi comentarile că se stă la rând când sunt 400 de oameni la masă…Hotelul, vara asta, a fost full nonstop, a fost cel mai bun an al hotelului. Asta înseamnă că este un hotel care este apreciat şi unde vin turiştii cu mare drag. Îmi pare rău de respectivul, noi i-am oferit nu numai sticla de vin de care vorbeşte. Fetele de la recepţie i-au spus că îi oferă posibilitatea să mai stea gratis încă două zile în plus. I-am mai trimis şi astazi încă odată o adresă în care îl rugăm ca să revină la noi să stea gratis. Noi prestăm servicii de calitate, nu ne jucăm cu lucrurile astea. Chiar îmi pare rau pentru situaţia asta, dar una peste alta, noi chiar ne-am comportat profesional şi l-am anunţat de la bun început de nuntă. Şă dea şi filmarea când vorbea cu recepţionera, dacă tot este sincer. Îmi pare rău pentru cele întâmplate, dar nu este corectă abordarea lui pentru că nu spune tot ce s-a întâmplat“, a explicat, pentru cotidianul ZIUA de Constanţa, Costica Zelca.
Vom reveni.
Acesta povestește că acum câteva luni și-a făcut rezervare la acest hotel, el, șoția și fiica de trei ani. „Am platit 400 lei pe noapte, cazare si mic dejun inclus”, scrie bărbatul. Tot el mai adaugă că „plaja privată era murdară și neamenajată, televizor nefuncțional, mic dejun unde stăteai și 30 de minute la coada să îți iei tacâmuri, ca să nu mai vorbesc de mâncare”. În opinia sa, hotelul nu merita mai mult de trei stele, căci „în realitate arată mult mai rău”.
Cireașa de pe tort a fost, însă, că într-o noapte de sâmbătă, în incinta hotelului s-a organizat o nuntă. Acesta completează că „hotel Malibu nu are restaurant gândit pentru nunți. Ei au o sală mare, care a fost concepută pentru a servi drept sală de conferințe. E situată la etaj unu, pe același coridor cu cei care au plătit concediul acolo. Fără insonorizare, și atenție… fără bucătărie. Știți unde a fost amenajată o bucătărie (o parte din bucătărie)? Pe coridor, fix la ușa unde eu plătisem 400 de lei să dorm liniștit cu familia mea. Rezultatul: n-am putut dormi, copilul a adormit cu greu pe la 3-4 dimineața (după câteva ore de plâns). În fața ușii mele, toată noaptea s-au sortat tacâmuri și farfurii, iar ospătarii se strigau pe acolo și se organizau”, scrie bărbatul nemulțumit.
Nunta s-ar fi terminat la 5 dimineața, moment în care, spune bărbatul, a adormit. Acesta a făcut o plângere la recepție, iar a doua zi, s-a trezit pe masă cu o sticlă de vin, „cu scuzele lor pentru neplăcerile mele”.
Comisarul adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Constanța, Cornel Radu, a declarat, pentru ZIUA de Constanța că, oficial, nu a fost depusă nici o reclamație, privind sesizarea de mai sus.
L-am contactat și pe patronul hotelului Malibu, Costică Zelca, care, după, ce ne-a auzit întrbarea privind reclamaţia turistului, ne-a promis că o să revină cu o declaraţie.
UPDATE 1, ora 15.07
„De când a venit, clientul a fost anunţat de nunta de sâmbătă şi a fost întrebat dacă doreşte să i se dea o cameră în altă parte în ziua respectivă. Acesta însă a spus că nu e nicio problemă, că a mai stat la noi şi că nu a fost nicio problemă. E foarte adevărat că a avut o cameră chiar foarte aproape de etajul cu nunta. În momentul în care a venit joi, nu existau camere decât acolo. I s-a spus că va fi o nuntă şi că îl mutăm sâmbătă. El a ştiu de nuntă de la bun început, noi anunţăm toţi clienţii când avem vreun eveniment că în ziua respectivă există o problemă sau un eveniment. Oamenii înţeleg sau nu înţeleg. Domnul a spus că este ok, nu-i nicio problemă, că a mai stat la noi şi ca nu s-a simţit deranjat. Este foarte adevărat că era cea mai afectată cameră din punct de vedere al zgomotului. Sâmbătă i s-a adus la cunoştinţă, din nou, că e nunta şi l-au rugat din nou să se mute, însă clientul a refuzat. Seara, când a început nunta i s-a spus să lase bagajele în cameră şi să se mute în altă cameră la etajul şase. Nu a mai vrut să se mute din cauza că era nervos. Situaţa a fost filmată şi de el. Clientul s-a dus la recepţie unde i s-a explicat să se mute sus. Omul însă nu a vrut, probabil că a fost şi rău intenţionat, cum sunt oamenii. Avem nota 8,2, notă pe care nu o da oricine, sunt comerntarii făcute de sute de oameni care stau în hotelul respectiv. Marea majoritate sunt şi străini, cel puţin 30%. Acum dacă un domn a fost suparat în ziua respectivă şi comentarile că se stă la rând când sunt 400 de oameni la masă…Hotelul, vara asta, a fost full nonstop, a fost cel mai bun an al hotelului. Asta înseamnă că este un hotel care este apreciat şi unde vin turiştii cu mare drag. Îmi pare rău de respectivul, noi i-am oferit nu numai sticla de vin de care vorbeşte. Fetele de la recepţie i-au spus că îi oferă posibilitatea să mai stea gratis încă două zile în plus. I-am mai trimis şi astazi încă odată o adresă în care îl rugăm ca să revină la noi să stea gratis. Noi prestăm servicii de calitate, nu ne jucăm cu lucrurile astea. Chiar îmi pare rau pentru situaţia asta, dar una peste alta, noi chiar ne-am comportat profesional şi l-am anunţat de la bun început de nuntă. Şă dea şi filmarea când vorbea cu recepţionera, dacă tot este sincer. Îmi pare rău pentru cele întâmplate, dar nu este corectă abordarea lui pentru că nu spune tot ce s-a întâmplat“, a explicat, pentru cotidianul ZIUA de Constanţa, Costica Zelca.
Vom reveni.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- Daniel 30 Aug, 2016 20:11 Decí patronul nesimtiti minte cu nerusinare crede ca toata lumea este proasta Ai zis ca nu erau camere decit acolo apoi ca i sa propus sa se mute sus decí dc zici ca nu erau camere ce I-ai oferit sus?nimeni nu vine rau intentionat si ce vrei sa zici ca dc anunti lumea ca Ai nunta lumea e multumita ce le zici avem nunta pina la 5 dim stati pe plaja si dormiti? Si sint sigur ca dc nu aveti insonorizare nimeni nu poate sa se odihneasca in hotelul ala o amenda usturatoare ti-ar vení bine dar sint sigur ca dai dreptul la cine trebuie si nu i sa Ai probleme asta este romania mafie si coruptie